• martins pingla

Gbg-brudar aug 2005

Hej hej!

Ville bara kolla om det är fler som gifter sig i Göteborgstrakten nästa år i augusti???

Jag vet att det finns fler trådar...men det verkar vara dåligt med brudar från Göteborg...

Jag ska gifta mig antingen 20 el 27 (lite beslutsångest). Har inte bokat nånting ännu...men allt e på G.
    Det blir ca 40 gäster och vi kommer ha festen lite norr om Gbg i Ale kommun...

Hoppas det finns fler än jag i/runt Göteborg som planerar som bäst nu...Hade varit kul att utbyta idéer och tipsa varandra lite om bra saker...

Kram på er!

• Svar på tråden Gbg-brudar aug 2005
  • martins pingla

Finns det verkligen ingen mer i Gbg-trakten som ska gifta sig i augusti 2005???

• ZazzaZandor

Göteborgstrakten?

Vi gifter oss ett par mil ifrån Göteborg - Skene och har festen i Seglora. Ligger närmre Borås än Göteborg...

MEN det är i augusti och vi ska ha ett relativt stort bröllop med drygt 100 gäster och sittande middag. Dans och drinkar

Natten tillbringar vi i en av sviterna på ett närbeläget hotell.

• gladhannapanna

Vi har också funderingar på ett bröllop i augusti 2005, inte bestämt datum än. Kommer fömodligen att ha vigseln inne i stan och festen ett par mil utanför.

• Linni

Vi är från göteborg men gifter oss i juni, men vi kanske kan utbyta lite tips ändå?? Jag har också letat efter folk från Göteborg som ska gifta sig och som du säger verkar det dåligt med det. Hur långt har du kommit i din planering?

• Millemo

Vi ska gifta oss i Göteborg och bor här med!!

Vi gifter oss den 27/8 05 och har bara bokat loka än.. Jag har börjat spana på klänningar och ska försöka ta mig ut och prova ALLT!! ....

Hur går det för Er andra med planerandet?

• Linni

Hej Millemo! Tror att vi chatade lite förra veckan. Jag håller på och letar idéer till klänningen som syrran ska hjälpa mig med. Inte lätt inte. Har du funderat på klänning?

• Fd. Julibrud

Hejsan Martins pringla!!
    Vad roligt att du ska gifta dig i Ale det gjorde jag oxå för ett år sen bor här även!!

• gladhannapanna

Vi har pratat massor om bröllop sedan vi förlovade oss i midsommras, men det är inte mycket som är spikat. Vi vet vilken kyrka och lokal vi vill vara i, men eftersom vi inte har datum klart har vi inte bokat. Klänningen kommer en arbetskamrat som är utbildad skräddare fixa. Jag vet ungefär hur jag vill ha den. Svågern är yrkesmusiker så han kommer att spela trumpet mm i kyrkan. Vi har tillfrågat värdparet, vet vem vi vill ha som toastmaster och vilka som ska läsa i kyrkan. Vet att det blir ca 95 gäster på festen. Middagen är inte planerad än, men vi spånar vidare...

• Millemo

Linni

Ja, jag hara nog hittat en som jag gillar

http:// www. bridesave . com/ search/index.cfm?action =detai ls&product_id =8949

Maggie Sottero, modell mga379

Den är läcker, jag måste ut och prova!!! Jag har bara spanat på nätet än så länge...

• kajsa263

Jag och min sambo ska gifta oss den 16/8-05 vi har redan bokat Partille kyrka.

Svar på tråden Gbg-brudar aug 2005