• ISLA

BT-Träff i Halmstad

Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?

• Svar på tråden BT-Träff i Halmstad
  • J.M.

Tja, det kan väl inte ta mer än lite över en timme hos fotografen kan jag tänka mig.. Om vi säger 17:30? Kan alla då?

• ^mia^

17.30 blir perfekt..!! Då kommer jag..!!

J.M

Min sambo pratade med sin lagkompis i går och hans pappas band heter
    "soda pop" och skall vara bra. Han sa också att han kände till "Rob & Jim" och att de skall vara jättekul.. de har tydligen spelat på torget uppe i Falkenberg.. Du behöver inte ha beslutsångest för de verkar ju kanon..!!

• J.M.

^mia^
    Precis vad jag behövde höra för att bestämmma mig... ringer dem med en gång.. TACK!!!

• ^mia^

J.M

ja gör det..!!! jag tror att du gör ett bra val..!!!
    Kunde du på onsdag eller skulle du jobba..??

• monki

Jag kommer gärna , onsdag passar bra.
    Vilken tid ? 17.30

• J.M.

Jag kan då.. funderar bara om jag ska köra hem mellan eller vänta i stan.. jag tycker 17:30 blir en bra tid iallafall.

• ^mia^

jag går till Waynes direkt efter vi är färdiga så jag kommer..!!
    Tar det inte så lång tid är jag ju där ev. lite tidigare.

• J.M.

¨mia¨
    Perfekt att du också har fotograf Adde,, då har du en massa information till mig imorgon när vi träffas...

• ^mia^

J.M.

jag kan försöka "plocka" på mig så mycket info. som möjligt..!!
    han borde ju ha lite broschyrer som man kan få.

• J.M.

Perfekt... känner du för det så kan du väl dubbelkolla om hur det ligger till när man kör till de olika ställena. Har han egen bil eller hur går det till? Jättesnällt..

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad