BT-Träff i Halmstad
Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?
Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?
Jaha Micke.. men jag hade ju inte fel var det gällde Ronny iallafall..
Vi förlovade oss på Tildas 1 års dag 22/3.02 men han friade till mig 22/8.04
(han är inte så snabb..!! hihi)
och vi gifter oss 30/7.05 så planeringen är i full gång..!!
Då har vi varit tillsammans i drygt 8 år och hunnit med endel.. 2 barn t.ex. men de börjar ju bli "stora" 2 1/2 & 3 1/2.. vi valde ju att skaffa dem ganska tätt.. det är inte förren man får barn man upptäcker hur snabbt tiden verkligen går..!(man tror inte att det är så men det ÄR så..!!)
Du kan ju maila mig om du känner för det: maria.eriksson@tdcforlag.se
så kan vi "prata" mer..!!
Hej tjejer!
Kan nog inte garantera att jag e vaken då, men jag ska göra mitt bästa (kommer jag så får ni ha förståelse för att jag förmodligen kommer å vara lite seg ) Annars kanske vi kan träffas igen?
Tänkte bara höra med er om ni har koll på vilka det kommer bli som ska vara med på bröllopsmässan? Eftersom Hanna Morris inte ska vara med så undrar jag vilka det bli istället, vad jag känner till så finns det väl ingen annan i Halmstad?
ISLA
Vad snäll du är som ställer upp trots att du troligtvis kommer att vara lite "sliten".. Jättegulligt..!!
Jag vet faktiskt inte vilka som kommer på bröllopsmässan..!! det finns ju inga andra likvärdiga med Hanna Morris i stan.. Har de satsat lite på mässan så kanske det kommer några som ligger utanför stan.. man kan ju alltid hoppas..!!
Monki.. vad heter du egentligen? Har du en aning om vem jag är?
Jag heter Monica,Har ingen aning vem du kan va men du har kanske någon bror eller syster som är i min ålder. Har själv en lilla syster som du kanske vet vem det är hon är ju nästan samma ålder som dig 30. Hon heter Marie
Nope.. ingen aning tyvärr. Jag heter Mjöberg i efternamn om det hjälper ngt. Om inte annars så syns vi kanske på söndag..
Du har en storebror som heter joakim,har jag rätt
Stämmer mycket bra... Nu är ju bara frågan vem du är...??
Och en kusin som heter Anna va?