• ISLA

BT-Träff i Halmstad

Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?

• Svar på tråden BT-Träff i Halmstad
  • J.M.

^mia^
    Tack själv för en trevlig fikastund!

Vad heter din fästman i efternamn? Då måste jag ju också ha lite koll på vem det är för jag gick i Mickes och din fästmans parallellklass. Visst är världen liten..

Jättesnällt av dig att kolla upp om det är Rob o Jim,, hade minskat min beslutsångest avsevärt...

• ^mia^

J.M.

Han heter Carlsson i efternamn.. (björn)
    Björn frågade om jag visste ifall Micke målade, gör han det..?? han hade läst om någon utställning där konstnären hade samma namn som din sambo.. det är ju inte helt vanligt namn..

Kollar bandet och hör av mig direkt hit.!!

• J.M.

^mia^
    He he... du är inte den första som tror att min Micke målar tavlor, faktiskt är det så att det finns två Mikael Kihlman i stan. Jag har varit och tittat på tavlorna för det hade varit roligt att köpa en, men de kostade cirka 4000 kr så jag tyckte det var lite mycket.

• ISLA

Snyft, snyft...ville ju också träffas ju, fick tyvärr förhinder. Skulle vi inte kunna boka en ny dag tjejer, eller vad säger ni?

• ^mia^

Han sa det med (Björn alltså..).. att han har svårt att tänka sig att det var din Micke alltså som var konstnär.. men han vill ändå att jag skulle fråga..
    Björn skulle kolla i dag på träningen vad det bandet hette som han fått tips av..

Klart vi kan boka en ny träff, det hade jag tyckt varit jättekul.. bara inte en söndag.. Hur snart vill ni ha den..?? jag kan bara på onsdag om ni vill redan denna veckan vill säja.. Skall träffa fotografen då kl. 16.00 men efter det är jag ledig..

• ISLA

Onsdag efter 16 passar mig jättebra, om ni redan vill träffas igen.

• ^mia^

Det är ok för mig..
    vad säjer ni andra..??
    Jag tycker bara det är roligt att träffas så mig gör det inget att det blir redan på onsdag..

• J.M.

Tror också att jag kan på onsdag, jobbar nog inte kväll. Men denna gången kan vi väl ta det på Waynes istället för Mc´donalds...

• ^mia^

Varför inte Mc Donalds...?? Jättemysig "fikamiljö"..
    Nej skojar bara, vi tar Waynes..
    Vilken tid skall vi ta..??
    Ni kan ju bestämma en tid så kommer jag när vi är klara hos fotografen..

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad