• Malmöflicka

Fina erotiska filmer

Jag vill ha tips på erotiska filmer som är sensuella och sexiga istället för grova och äckliga. Man kan väl kalla det för tjej-anpassad porr.

Vill även ha tips på böcker som får det att "kittlas" i kroppen!

Föresten, är det många av er som tittar på porr?

• Svar på tråden Fina erotiska filmer
  • Cheri

Förvånansvärt snäll meningsskiljaktighet här!

Trodde inte BT var "moget nog" att diskutera detta utan personangrepp och massa Å och A men det är tydligen nya vindar som blåser...

• vixen not a tramp

Hej tjejer
    En liten undran bara, vad är det som är så totalfel med analsex i p-filmer? Det finns faktiskt tjejer som gillar det oxå, inte bara killar. Jag tycker det är helt okej med en film nån gång, men då ska det vara h-porr, det tycker jag är mest upphetsande.
    Kul med en sån här tråd, porra på!!!

• Stjärna

SNÄLLA, fler tips önskas. Särskilt på böcker!

• vixen not a tramp

Gökuret är det mycket sex i, inte alltid helt rumsren sådan... Det är en mycket ingående berättelse om en tjej som utövar all sorts sex man kan tänka sig.
    Men den är inget för den pryde!
    Den är utgiven på Censur förlag och är skriven av Kurt Ehrling.
    Hoppas någon kan komma på fler förslag på erotiska böcker.

• Cheri

Mia.Maria

Det är inte _fel_ med anal6 men om man inte vill se det är det liksom lite svårt att hitta en utan...

Samma som jag inte är så intresserad av två tjejer som "leker" så väljer jag då en film med en kille i.

Tycke och smak. Och analsmak är POPPIS medan _utan_ är näst intill omöjligt...?

• Jennifer E

Jag har inget emot porr men har svårt att bli riktigt tänd av det. oftast går allt för snabbt, pang på bara! Jag är också intresserad av lite "snällare" filmer med lugnare tempo men gärna mkt sex/porr ändå!

Nämnde tidigare i tråden "eyes wide shut", nämner den gärna igen för den som vill ha en riktigt bra film med härligt sensuella/upphetsande inslag. Naturligtvis inget för den som gillar h-porr, jo, som "vanlig" film förståss men för er som vill ha ngt snällare. Jag har iaf aldrig blivit så upphetsad av en vanlig film!

Vill även gärna ha boktips. Har hört om Catherine M's hemliga liv, funderar helt klart på att läsa den. Fler tips?

När det kommer till noveller så finns det faktiskt jättemånga bra på nätet - leta lite!

• Cheri

Men Jennifer E, Eyes wide shut är ju riktigt jätte dålig!!!

VAD gillade du i den?!?!?

*besviken på dig*

• Jennifer E

Illa talat Cheri! (Haha, skrev precis "väl talat Cheri" i OKEJtråden! )

Well, bra fråga där... Det kommer jag inte ihåg alls. Det var en herrans massa år sedan (uttalas med tantröst) jag såg den. Kanske var det bara maskeraden med de "snuskigare lekarna" jag gillade vid närmare eftertanke? Äh, jag har ingen aning, nollkoll som vanligt!

• Fru Åsagåsa

Det finns en serie böcker på engelska som heter "Black Lace" som man kan få tag på på internet (www .blacklace. co.uk) som jag har läst ett par ur. De funkar för mig!

• Cheri

Skulle nog inte kunna "läsa mig dit" är jag rädd...

Jag skulle kunna bli inspirerad och väcka maken dock! ;)

• f.d. Svart brud

"Die Venusfalle" kanske?

"Venusfällan" heter den på svenska. Är en vanlig långfilm med rätt så mycket erotiska inslag, men jag har för mig att den har ett antal år på nacken.

• Cheri

Det låter som de pratar tyska!
    INTE så upphetsande -enligt min enkla mening.

Svar på tråden Fina erotiska filmer