• Malmöflicka

Fina erotiska filmer

Jag vill ha tips på erotiska filmer som är sensuella och sexiga istället för grova och äckliga. Man kan väl kalla det för tjej-anpassad porr.

Vill även ha tips på böcker som får det att "kittlas" i kroppen!

Föresten, är det många av er som tittar på porr?

• Svar på tråden Fina erotiska filmer
  • Devoted

Titioo - Jag har inte jämfört Eyes wide shut med koppleri, var har du fått det i från? Du måste försöka hålla isär filmkonst med porrfilm, är det svårt kan du ta ledning av hur många ord som förekommer i filmerna samt räkna antalet stönanden.

• titioo

Devoted
    Förlåt om jag misstolkade ditt inlägg, men det lät som om du drog allt från hårdporr till "filmkonst" över samma kam.
    Det finns väl alla nyanser däremellan också.

Tack för "stöntipset" Men jag kan nog hålla isär filmkonst och porr i alla fall:)

• Devoted

AAAHHHH det var ju för skönt i alla fall!

• Cheri

Nä, det är svårt att hitta "snäll" porr...

Jag ville ge min tjejkompis det i present men jag gick omkring i butiken i evigheter med en stackars expedit (som nog inte sett en tjej i sin butik förut) och försökte hitta en utan anal 6 men det var mycket lättare att hitta filmer som BARA hade det.

Det verkar inte finnas någon marknad för det. Det är som "been there done that".
    Nu är det en tävlig; konstigast, hårdast brutalast/äckligaste vinner.
    Gammla/Feta/Djur.... Tydligen säljer det.

Gamla 70 tals filmer är "snälla" men det är så... 70-tal att det gärna blir mer fnitter än pirr ;)

• Cheri

Nä men nu smet inlägget när jag inte var klar.

"liquid lust" (eller hur det nu stavades)
    blev det tillslut, visst en del närbilder och så men den börjar med att de säger att de älskar varandra och de håller varandra i händerna när de "älskar".

• Missen2004

Jag gillar verkligen INTE porr, utan blir äcklad av det. Det ser ju inte ens skönt ut för tjejen..de snuttar jag sett hos manliga vänner och på tv, har alltid fått mig att må fysiskt och psykiskt dåligt.

Och vad är det för bild man sänder till unga män idag? Att det är okej att en tjej skriker av smärta vid samlag? Att det ska vara fler på en - en "gang-bang"?
    Med tanke på att det våldtas rekordmånga unga tjejer varje år i Sverige, på allt mer hemska sätt, så kanske man borde förbjuda hårdporren helt. För det är ju ingen hemlighet vartifrån de får sina idéer dessa våldtäkts"män".

• Cheri

Om det var mer "vanlig" 6 i filmerna skulle de nog inte vara så.

När jag var liten precis i första pirren, innan första pojkvännen så smygtittade jag också på porr.

Då var filmerna fortfarande snälla.
    Töntiga men snälla.
    A la "liftare får skuts av ung halvnaken tjej som förför honom på motorhuven."

Om ungarna tittade på så'nt skulle de nog bara lifta offtare ;)

När man är ung så lär man hela tiden och om det är våldtäcktsporr man ser så är det ju följdaktligen det man lär.

MER MJUKPORR ÅT FOLKET!!! :D

• *Juniphé*

Angie_LSD

Vad tråkigt för er då... kör med eran LSD istället ni. Det tycker jag i varje fel är f*n så mycket vidrigare än p*rr

• *Juniphé*

Missen2004
    de filmsnuttar du har sett verkar ju spegla vad dina manliga bekanta har för s*xfantasier.

Själv tycker jag att det är äcklande med sprut och anal å annat skumt... men det finns faktiskt filmer där man kan se en älskande par ute på en äng osv. Ungefär som att man smygtittar. Inte i närheten så kvinnoförnedrande som du beskriver. Det finns filmer för alla smaker... det är bara leta.

För er andra som letar:
    www.shoppinghuset.se under butiksavdelningar kan man välja "Vuxenbutiker", där finns det filmer man kan beställa. Gå även in på www.spray.se/sex även där finns en massa bra länkar.

• Jolin numera gift!!

nej jag skulle då aaaaldrig titta på porr usch och fy!
    Lever man med en man som är tillräckligt bra så ska man inte behöva det.

näe skämt åt sido...jag tittar sällan på porr och har ännu inte kommit över en "snäll" film heller...
    det ger inte mig den njutningen som det ger min man och dom gånger jag tittat har det därför varit för hans skull...

Svar på tråden Fina erotiska filmer