• Malmöflicka

Fina erotiska filmer

Jag vill ha tips på erotiska filmer som är sensuella och sexiga istället för grova och äckliga. Man kan väl kalla det för tjej-anpassad porr.

Vill även ha tips på böcker som får det att "kittlas" i kroppen!

Föresten, är det många av er som tittar på porr?

• Svar på tråden Fina erotiska filmer
  • La 3/8-02

Jag älskar Harem, den är ljuvlig....med en del pirr....*ler*

• Missen2004

När jag var yngre (i tonåren), så hade jag hört att 9½veckor med Mickey Rourke (? undrar om jag minns namnet rätt) var en het rulle. Så en kväll när föräldrarna var bortresta hyrde jag den på videobutiken.. jisses vad het den vart. Då vart man ju helt såld och hade en massa konstiga X-drömmar efter det. Filmen visades på tv för inte så länge sedan, och nu kändes den inte alls sexig eller het. Vi stängde av den istället och gjorde vår egen show

• Lill Anna

Min sambo har förbjudit mig att se på porr, varför? Jag bara måste kommentera allt, jag har en knepig behov av att göra så.

• Angie_LSD

Jag (och min M2B) anser att porr är exploatering, utnyttjande och kränkande av människor och därmed fel!
    Vi finner ingensomhelst anledning att titta på porr, speciellt inte om man lever i en god relation.

• Devoted

Instämmer med Angie, jag blir så äcklad.
    Förstår inte hur det kan vara tillåtet att spela in och sälja porrfilm i Sverige när köp av sexuella tjänster och koppleri är förbjudet.

• titioo

köp av sexuella tjänster är väl inte direkt samma sak som mjukporr?

• EmmaPemma

aco:
    jag känner PRECIS likadant! .

• EmmaPemma

alltså företeelsen stör mig nog faktiskt lite (jag tänker dock absolut inte gå in på det här) - utan ville bara klargöra att jag håller med aco till 100 % förutom det där med att jag inte störs av att det existerar.

oj, det blev lite knaggligt .

• titioo

Brukar själv inte titta på porr, och har aldrig riktigt förstått mig på det hela, men vad andra tittar på bryr jag mig inte om.

MEN, att jämföra en halverotisk film (eller vad 17 man nu ska kalla den ) som eyes wide shut med koppleri är väl ändå att ta i.

Svar på tråden Fina erotiska filmer