• Erica27

    Analsex?!?

    Hade ett samtal med några äldre kvinnor på jobbet i dag (jag är 27, de är runt 50) och då började vi med anledning av en artikel diskutera analsex. Mina arbetskamrater kunde inte förstå hur jag 1) kunde gå med på det och 2) hur jag kunde älska att ha det.
    Är det jag som är speciell eller finns det fler som verkligen njuuuter av att få den "där bak"?

  • Svar på tråden Analsex?!?
  • Ei saa peitää

    Om man ska ha analsex, förbereder man sig väldigt då och duschar noggrannt innan? Hur tvättar man av sig därinne liksom? Det kan ju inte vara det lättaste. Låter ju lite äckligt att slicka och pilla nån där annars...

  • Erica27

    Till elementet

    Om vi har bara analsex i själva sexet (fingrar, snopp) så brukar vi faktiskt inte vara mer rena än vad vi annars är. Ska det slickas i stjärten däremot krävs en ganska nogrann dusch innan... Så gör vi, i alla fall. Ofta är ju analsexet inget planerat i sig, utan om jag ex blir tagen bakifrån kan ju jag bara på ett infall..."ta mig i stjärten, snälla"...typ, så. Och han brukar hörsamma mina önskemål.

    Sedan är jag brasilianskt vaxad, vilket gör att jag inte har hår i stjärten, vilket för att den ofta är ren och fin.

  • ÄlsklingsGumman

    Jag, har alltid tyckt om det och kommer alltid att göra.
    Jag får några av mina skönaste orgasmer när vi har analsex, helt underbart...

  • Jennifer E

    Man kan också, förutom att tvätta sig, ha en sönderklippt kondom eller så om man ska slicka. Men som Erica säger så är det ju ofta inget planerat utan bara ett infall.

    Men jag fixar som sagt inte regelrätt analsex, det gör för ont. Tror säkert att man kan "öva" så att det går men det känns ej intressant. Hur är det, finns det inte en risk att man blir "slapp"? Blä!!!

    Nä, han får stå för de böjelserna hemma hos oss! Inte mig emot iofs.

  • Meddelande borttaget
  • Erica27

    Jennifer E

    Det är möjligt att man blir uttänjd, men jag tycker att det fungerar bra än så länge och där har pojkvännen ändå en rätt stor och grov. Men vi har ju naturligtvis inte det där bak varje gång...

    Och som någon skrev tidigare: De starkaste orgasmerna får jag just av att bli tagen i baken.

  • Monn

    Jag läste någonstans att det är väldigt vanligt att man blir slapp där bak om man har analsex. Jag kommer inte ihåg var jag läste det men det var i något "medicinskt" sammanhang (alltså inte cosmopolitan). Sedan dess är jag ännu mindre sugen på att "vänja" mig.

  • marian

    Måste ju dock säga att "skrönan om den tjatande killen" inte alls är en skröna, då det ju faktiskt existerar tjatande killar... (en stereotyp kan jag ju dock gå med på att det är). Jag vet, jag var själv tillsammans med en. Han tjatade, hotade och försökte till och med "smyga in bakvägen" - precis som om jag inte skulle märka det! :o Men den påföljd att jag började blöda och hade jätteproblem med att gå på toa någon vecka efteråt. Jag har Chrons, nämligen. Och fastän jag sade det, och nej, gång på gång kunde han inte respektera det.

    Och det är precis därför jag vägrar analsex. Jag har ju "dragits ihop" på grund av min sjukdom och har till och med problem med att gå på toa när magen är normal. Det känns alltså inte så lockande med sex bakvägen, så att säga.

    Jag känner kvinnor som har fått stomiopererat sig på grund av läckage. Det beror i sin tur på att ringmuskeln skadats vid analsex. Så visst finns det en risk om man inte är varsam och försiktig - och har växt färdigt.

Svar på tråden Analsex?!?