• Brudzilla

Bröllopstorget - Biverkningar!

Hjälp,nu är jag illa ute...Många inlägg här på BT handlar om att BT faktiskt är beroendeframkallande.
    Själv upptäckte jag just att det inte bara är beroendefarnkallande utan också medför vissa biverkningar!

Kanske är det dags att införa en stödgrupp(alt avvänjningstråd?) för beroende?
    Vetinte riktigt hur jag ska uttrycka mig men här är vad som hänt mig...:

* Alla långa bantningstrådar!!
    Symtom: oro,overklighetskänslor

*Bröllopsforumet går Så SNABBT!Jag hinner inte med att hänga med i tempot.
    Symtom: yrsel,överansträngda ögon,kramp,overklighetskänslor

*Tråden" Tips för att spara pengar" innehåller så mycket " catfight" tendenser och hårda uttryck att jag både vill och inte vill vara med och "slåss".
    Symtom: förvirrning,maktlöshet,ilska,förvåning

*Tråden " Äntligen tillbaka efter övergreppen" får mig att gråta
    Symtom: sorg,nedstämdhet,ilska,stolthet

*Tråden" nattugglor, se hit!" får mig att också vilja vara en uggla
    Symtom: utanförskap,avund

Tråden " tre i sängen" gör mig upphetsad!
    Symtom:overklighetskänslor,förvirrning,identitetskris

Tråden " hur gamla är ni" får mig att känna mig gammal.
    Symtom:overklighetskänslor

Tråden " Min man tittar på porr när jag sover" är så lång att när jag tillslut läst alla intelligenta inlägg är så engagerad men helt fysiskt slut samt så trött mentalt att jag inte ORKAR skriva ett eget inlägg!
    Symtom: utmattning,överengagerad,yrsel, värk i muskler och leder.

Tråden "hur gay är du?"
    Symtom: Förvirrning,overklighetskänslor,ont i magen (av för mykcet skratt),ifrågasättande av min egen sexualitet.

Är det någon annan som upplevt något liknande??? eller har några bra råd???

dela med er av era erfarenheter, snälla!

Brudzilla

• Svar på tråden Bröllopstorget - Biverkningar!
  • Dea

Hej, jag heter Dea och jag är bt-beroende.

• Brudzilla

Välkommen Dea!

fråga: vilken är den mest beroendeframkallande tråden du stött på?

Biverkningar?

Brudzilla

• Dea

Jo, det var för några månader sen, en brud som skrev om sitt fantastiska högbudgetbröllop på kanarieöarna.

Det bara drösade in svar!

Till slut uttryckte hon sig lite less-than-ladylike om låg-budget-bröllop och blev avstängd.

Det var kul. Biverkningarna var mest hålögdhet dagen efter. Det var stört omöjligt att gå och lägga sig!

• isis

*kiknar av skratt*

Hej! Mitt namn är isis och jag är BT-beroende och iom denna tråden slipper jag gå och träna core i fortsättningen! :D
    Kanske den farliga biverkningen är att man får sexpack på magen?! :o Någon som vart med om nått liknande?

Dessutom är jag numer i samma sitts som Brudzilla, jag ska inte ens gifta mig!

• Divan

Oj Brudzilla....... Är det inte bättre du friar så det blir gjort?!

Och hej allesammans, jag kallar mig Divan efter min hund och jag har insett att jag är BT beroende!

Det roligaste jag har läst här inne va nog den tråden med vart man skulle ha trosorna, under eller över strumpebanden. Alltså tänk vilka små problem vi brudar har. Och naturligtvis den tråden som går nu om 3-kant. Den är ju spännande och smaskig. Den fick mig och min vännina igår att diskutera hett över msn. Och det va ganska roligt.

BT..... Har ni medicin mot detta??????

• Heleneli

Hej jag heter Hea och jag är BT-beroende och är inte ens förlovad, än... :)

Är ganska beroende av nattuggletråden, men den verkar ha somnat lite.. Annars är den som heter "Ang. Lisa friade i sömnen" störtskön! :)

jag tycker att det bästa med den här tråden är att den ligger under samlevnad...

• karlzone

hej jag heter karlzone och jag är bt-beroende. (och inte heller ens förlovad.. men snart förhoppningsvis)

har inte insett att jag blivit sån här förrän nu. nu när jag såg TiasHeas inlägg. för då tänkte jag: oj där är väl hon som skrivit "fel skäl?". shit, trodde inte jag hade sån koll! det betyder nog att jag är fast. ajaj.. men det här var ändå en rolig tråd!

(hoppas förresten att du är gladare nu TiasHea och att allt löst sig!)

• Brudzilla

Ok, HUR gör man den där gröna asgarvande gubben???
    Skattar högt när jag läser dessa inlägg och känner att jag behöver utrycka mig grafiskt också.

Isis-
    det där är ingen dålig biverkning ju! Äntligen en positiv bi-effekt av beroende. Skynda att informera alla 657 personer på träningstråden!!!

Divan - det kan jag ju inte göra! efter ett par månaders förhållande kan det uppfattas en ANING desperat...hahahahha!

Nej, nu känner jag mig manad att förslå ett första-hjälpen-kit till oss BT- beroende.
    Förslagsvis ska den innehålla följande:

1 En ultra fuktkräm med extra allt-
    Förstår ni hur vi kommer se ut i hyn efter all tid framför datorn...

2 Sömntabletter och milt lugnande preparat.

3 Boxningssäck
    För att kunna avreagera sig på (pojkvän/mannen,flickvännen ska inte behöva bli lidande fysiskt i alla fall...

4 plåster
    (Jo jag slog mig faktiskt i rena ivern!!!)

5 Telefonnummer till en stödgrupp för äkta män, pojkvänner , flickvänner och husdjur,arbetskollegor.
    De som älskar oss behöver också hjälp då deras kvinnor/män(kan finnas!) bara MÅSTE se vad som hänt de senaste minuterna,timmarna,dygnen på forummet TROTS att de redan gift sig,inte ska gifta sig,varit gift i hundra år, eller aldrig skulle komma på tanken att gifta sig!

Fler förslag på vad detta kit borde ha??

• karlzone

: - D fast utan mellanslag. det var bland det första jag lärde mig här..

• karlzone

brun utan sol borde också va med i kitet..

Svar på tråden Bröllopstorget - Biverkningar!