• Charlize

Sämsta raggningsrepliken ni hört!

Hej på er!

En liten undersökning, eller vad man ska kalla det....

Vilken den sämsta raggningsrepliken som någon använt sig av för att ragga på dig, eller som du hört någon säga till någon annan?

Kan just nu bara komma på en för egen del, eftersom det var det senaste (men det finns fler på lager tror jag):
    Mötte en kille i trappan ner till garderoben på krogen och han stannar till och säger till mej: -Ursäkta mej, vad var det du hette nu igen...? varpå jag svarar: -jaaa, det vet ju inte du eftersom jag aldrig pratat med dig innan, eller hur? och går.
    Jag menar, kan man inte komma på något bättre.....?

Nu vill jag höra era!

Ha en bra dag!
    /C

• Svar på tråden Sämsta raggningsrepliken ni hört!
  • agnelia

Tjeeeenare tjejeeer!! Brukar ni titta på jeopardy?? Jag kommer ifrån krog xxx, det var inge drag där!!!

Av en karl som var minst 20 år äldre än mig och min tjejkompis...

• Ejla

Jag och en kompis satt på bryggan vid en sjö hemma (Göingetrakten, Skåne), då det dök upp två killar som skulle hoppa i. Den ena fällde följande öppningsreplik "Ooo jag har inte twättat mej på twau veckor, det ska bli gött och fau det gjort nu".
    Framgången var förstås given.

• Maria A

"du är så vacker, jag skulle vilja snorta från din nacke", vid bardisken en sen lördagskväll.

Vad svarar man på det "eh, tack"?

Jaja, den gick inte hem hos mig i alla fall.

• jessy

ohh såna har man fått en hel del!

"Då du ser ut att vara en j*vel på att hångla så måste du bevisa det också"

"Jag kan ge en vild fest i dig.. med mina partajande soldater"

"Om jag vore ett hav skulle jag dränka dig så att ingen kunde komma och ta dig sen"

"Älskling om du dör, ska jag bli nekrofil!"

"Du kommer inte härifrån va?
    -Nej..
    Nää, man ser det på brösten
    -ehh..va?!
    RÖSTEN!, man.. hör.. HÖR det på brösten jag menar rösten. Man hör det på rösten.
    -Du din hjärna verkar vara lika stor som k*ken och tänker man på det så har du inget att komma med"

• Stjärna

En kille kommer fram, ställer sig tätt inpå framför mig (jag stod lutad mot en vägg) kör in ena benet mellan mina lutar sig fram och flåsar "Vad skulle du göra om jag kysste dig nu? "

Svaret "Vad skulle du göra om jag krossade dina kulor nu? " var inte tillfredsställande för honom men... USCH!!
    Dessutom gav han sig inte efter det utan jag fick bli riktigt otrevlig innan han gav upp.

• Meddelande borttaget
  • Jennsan

*skrattar glatt* Vilka roliga replieker ni har fått!!!

Den sämsta jag har hört var en kille på krogen som sa:
    "Hallå kexet. Står du här och smular?"

Ehhh...den fanns med i nån tidning på 90-talet som en av de värsta replikerna man kunde säga. Men uppenbarligen så hade han inte läst den...eller så kanske han hade gjort just det?

• branwen

kanske inte så rolig och originell, men :

-du måste ha ont i benen, vill du sätta dig en stund...
    -???
    -du har ju gått in och ut ur mina drömmar hela kvällen...
    gäsp!!

• Frk Cattis

Full kille slår sig ned vid vårt bord tittar mig djupt i ögonen och frågar:

Ska du följa med mig hem??

Rakt på sak om inte annat...

Svar på tråden Sämsta raggningsrepliken ni hört!