• Åsa05

Brudar - maj 2005?

Hej,
    Jag ska gifta mig i maj 2005 (pingst) och jag undrar om det kanske finns fler som ska gifta sig i maj 2005. Det vore roligt om vi kunde följas åt med våra bröllopsbestyr! Måste bara tillägga att BT är farligt beroendeframkallande... Jag började med att titta på några inlägg från Karlstad (där jag bor) men nu sitter jag VARJE dag och måste kolla varenda inlägg.
    Är det bra eller dåligt? Det känns i alla fall skönt att ha någonstans man kan få vara bröllopstokig, för om jag skulle prata med min M2B om bröllop hela dagarna slutar det väl med att det blir inställt

KRAM

• Svar på tråden Brudar - maj 2005?
  • culpepper

jo jag tyckte valborg var ett så bra datum, så jag kunde inte hålla mig ifrån att fria! :)

• Umebruden

Vi har också förlovningsdag på valborg, men det var 1998... :)

• Majbrud_2005

Hej!

Jag får sälla mig till denna trevliga skara. Jag ska också stå brud i maj -05. Känns så otroligt underbart och spännande! Vi har bokat kyrka och kikat på olika festvåningar, men inte bestämt oss för någon ännu.

Kram på er

• Majbrud_2005

Förtydligande:

Vi har inte bestämt oss för vilken festvåning vi vill ha festen/middagen i. Blev lite rörigt i texten såg jag..

• skratt-maja

majbrud_2005 det verkar osm vi är på samma steg i palneringen, vi väntar på besked från en lokal som vi är intresserade, besked kommer efter den 24 så fram till dess så ligger det lite stilla, vi hoppas på denna lokal

• Åsa05

Aipen!
    Jag och min M2B gifter oss också den 14e. Var ska ni gifta er någonstans? Vi gifter oss i Grava kyrka utanför Karlstad i Värmland. Vad kul att det finns fler pingstbrudar, då kan vi följas åt här på BT i ett helt år... Ha det så bra.

• alvice

vi gifter oss den 14/5 2005 :) I Järna :)

• mrs tate to be

Hej...jag är lite tidigare än maj men Valborg 2005 är vårt datum....Finns det några fler som gifter sig med en amerikan eller engelsk talande...hur ska ni göra med vigselakten och övrigt när det kommer till språken?

• skratt-maja

Pappa har precis ringt och han har i sin tur fått besked om den lokalen vi ville ha till år fest och vi får den Känns som en stor lättnad just nu, går mest omkring och le rhär på jobbet Kände att jag var tvungen att berätta för detta med lokal har jag tyckt varit tungt!

• GBG_Norpan

Hej, hej. Här är en majbrud i Göteborg. Vi har precis flyttat vårt datum från den 21/5-05 till den 28/5 -05. Imorgon ska vi boka kyrka och lokal. Från början hade vi preliminär bokat en festvåning i stan men har nu hittat ett mycket billigare alternativ. En fin festlokal i Askim där man kan ordna med catering och dryck själva. Och så ligger ju Askims kyrka bara ett stenkast därifrån.

Har inte bokat in något annat ännu men inbjudan, festprogram m.m är designat och klart. Vet även hur bordsdekorationerna ska se ut.

Kan även tillägga att jag är beroende av BT. Minst en timmes bröllopssurf om dagen annars får jag utslag :) .

Kram på er alla majbrudar 2005.
    Norpan

Svar på tråden Brudar - maj 2005?