• Åsa05

Brudar - maj 2005?

Hej,
    Jag ska gifta mig i maj 2005 (pingst) och jag undrar om det kanske finns fler som ska gifta sig i maj 2005. Det vore roligt om vi kunde följas åt med våra bröllopsbestyr! Måste bara tillägga att BT är farligt beroendeframkallande... Jag började med att titta på några inlägg från Karlstad (där jag bor) men nu sitter jag VARJE dag och måste kolla varenda inlägg.
    Är det bra eller dåligt? Det känns i alla fall skönt att ha någonstans man kan få vara bröllopstokig, för om jag skulle prata med min M2B om bröllop hela dagarna slutar det väl med att det blir inställt

KRAM

• Svar på tråden Brudar - maj 2005?
  • Devoted

Hej Åsa!!
    21 maj 2005 var det här! Lokal och kyrka bokad och massor i huvudet. Jag är också här jämt, sedan några månader tillbaka. Nu börjar det påverka mitt jobb (och snart min relation kanske....) Men det är ju så roligt.
    Vi är redan flera vår-sommarpar 2005 som tagit oss hit till BT! Kul. Välkommen!

• ISLA

Här är en till. Den 28/5-05 är vår dag. Kyrka, Fotograf och Festlokal bokad. Är också här inne nästan varenda dag, svårt att hålla sig härifrån. Tänk att man skulle bli så här bröllopstokig, trodde jag aldrig, jag som alltid varit totalt imot giftermål.

• skratt-maja

Här är en till, för oss är det 28 maj som gäller. Kyrka är bokad så nu funderar vi på lokal, har lite olika alternativ, detsamma gäller hur man ska göra med mat, dvs hur mkt catering hur mkt själv. Några andra saker såsom florist och toasmaster är klara redan!!!!
    Kul med en egen tråd, jag har kollat efter det ett par gånger, vilket tyder på att även jag är beroende

• Åsa05

Hej tjejer!
    Det är så skönt att höra att det finns fler som är helt uppe i alla bröllopsplaner trots att det är så långt kvar. Jag har just börjat gå hos an hudterapeut för att få strålande "brudansikte" och när det gäller frisyr så är jag dösugen på att göra extensions med weaving. Synd bara att det är så dyrt...Vi får se om budgeten tillåter det annars blir det hederligt löshår! På lördag ska vi till festlokalen/herrgården vi har tänkt hyra för att se vad de kan erbjuda och hur mycket det kostar. Klänning tror jag blir en Nixa. Oj vad mycket det blev på en gång MEN DET ÄR JU SÅ ROLIGT!! Kram

• Cotterpin

Vi! *räcka upp handen*
    den 26e maj också :)

Lokal och fotograf bokade och snart skall vi boka vigselförrättare.

Har väl det mesta andra klart i huvudet, men tar det lite lugnt just nu..

• jnl

Haller med om allt det dar med beroende framkallande, jag ar precis som du.

Vi gifter oss pa Fredag.

Lycka till alla maj brudar

• Åsa05

Halloj!
    Ville bara säga att jag har bokat frisör idag och hon verkade supertrevlig.
    1.250 kr inkl löshår och då ingår så många provuppsättningar man behöver... JIPPI!

• monki

Hej!
    Jag ska också gifta mig den 28/5.
    Har bokat kyrka och lokal och sitter med en massa ideer i huvudet,ska iväg och titta på min klänning till helgen har redan bestämt mig, lite tidigt kanske men jag bara måste ha den

• ISLA

Var och tittade på klänningar idag, blev tråkigt nog grymt besviken. Fanns överhuvudtaget inget jag kunde tänka mig, skittråkigt! Jaja, det e lång tid kvar.Men ändå, trodde att jag skulle få se något utav alla de här underbara klänningar som man ser i alla tidningar, men nej.

• Devoted

Jag tycker det är väldigt bra att titta på klänningar på nätet, tex elegantladybridal. Finns hundratals i olika modeller. Bara amerikanska klänningar dock. Jag skall köpa på internet men inte redan nu, då hinner den ju bli omodern så lång tid som det är kvar.
    Monki vad är det för klänning?
    Får vi kolla?

Svar på tråden Brudar - maj 2005?