• Electric Lady

Hudfärgade kalsonger?

Hallå! Hudfärgade trosor och BH finns ju överallt, men min kille behöver hudfärgade, gärna sömlösa, kalsonger till bröllopet! (vit linnekostym)

Helst såna som inte har ben utan bara är rätt lågt skurna ni vet, alternativt bikinimodell.

Var finns det?

• Svar på tråden Hudfärgade kalsonger?
  • mañana

Jag äger en klänning som är ganska genomskinlig. När jag använder den brukar jag ha ett par ljuslila trosor under. Jag har upptäckr att de uppvisar samma färgstyrka som min hud så det sammantagna intrycket, genom klänningstyget, blir homogent. Övergången mellan trosa och hud har alltså ingen färgdjupsskiftning.
    Min klänning är iof. inte vit så det lila märks inte.

Hänger ni med?

• Electric Lady

På en kille eller tjej som har vita linnebrallor till vardags eller så tycker jag inte det gör något om det syns lite igenom, så då kan nog både vitt, lila, rosa etc funka. Men just på bröllopet ser det inte så fint ut.

• Ellte

Jag såg ett par hudfärgaktiga (lite ljusbeige, väldigt snygga) korta boxer igår på H&M faktiskt 99:-

• Electric Lady

MMm, men de hade ju lite detaljer i kontrastfärger, eler hur? Har inventerat HM noggrannt, och de har typ mörkblåa ränder på sidorna, kontrastsömmar etc på de hudfärgade kalsongerna.

Om du är 100 på att dessa inte hade det får du gärna säga på vilket HM du såg dem.

• Inda

EL har du kollat postorderkatalogerna? La Redoute kanske har nå't...

• Ellte

Har nu dubbelkollat och de har ränder fast bara i ljusare beige...liksom...i tyget...tunnare tyg emellan eller vad man ska säga. Jag såg dem på H&M i Femman i Göteborg men det hjälper väl tyvärr inte dig :)

• Devoted

Med den tiden det här tar är det nog lika bra att du syr dem också själv? Säkert bättre än damtrosor med string....som visst fanns i hudfärgat.
    Otroligt att det skall vara så svårt.
    Min kille har ofta vita tunna byxor på sommaren och då vita boxer m ben. Men jag antar att ni testat och det inte funkat?

• Electric Lady

Det är ju lite jobbigare att rita mönster än att sitta och larva sig på BT så detta är inte så ansträngande för mig, men kanske för Ellte som får springa till HM hela tiden Vi har inte testat med vita för min kille har inga vita kalsonger, men eenligt mina erfarenheter så synd det. Och som sagt, hade det varit till vita linnebrallor bara till vardags eller så hade det ju varit ok men till bröllop blir man ju mer perfektionistisk.

Ellte, jag fattar vad du menar. Min kille har såna fast svarta. Får se om de finns nånstans i stockholm annars får min kompis som åker ofta till götet skaffa dem. Eller nåt.

• Cassandra

Min kille som är lite kalsong tokig köpte ett par på H M förra sommaren. De var hudfärgade med ränder som var genomsinliga.

• Electric Lady

Vi ska hårdscanna H&M nu!

• Ellte

Jamen preciiiis Cassandra sådana är det :D Faktum är EL att det är just för ett par sådanahär kalsingar jag sprungit på H&M två dar i rad (dock inte för dina hudfärgade men man kan ju göra två flugor på smällen)... Jonas köpte ett par sådana vita igår och när vi kom hem satt larmet kvar...så det var bara att åka tillbaka ;)

• Electric Lady

HEUREKA!

Var på stan idag, era lurisar, de där på HM var ju snarare gråa än hudfärgade!

Men på Åhléns hade de det perfekta paret, björn borg, minikorta ben, 169 kr.

J*kligt konstigt att de inte hade dessa ens på björn borg-affären!

Nu är min killes utstyrsel klar så när som på örhängena!

• Gun

Ja, herregud vad det ska vara knepigt att få tag på nåt så enkelt! Skönt att du lyckades!

Svar på tråden Hudfärgade kalsonger?