Inlägg från: Electric Lady |Visa alla inlägg
  • Electric Lady

Hudfärgade kalsonger?

Hallå! Hudfärgade trosor och BH finns ju överallt, men min kille behöver hudfärgade, gärna sömlösa, kalsonger till bröllopet! (vit linnekostym)

Helst såna som inte har ben utan bara är rätt lågt skurna ni vet, alternativt bikinimodell.

Var finns det?

• Svar på tråden Hudfärgade kalsonger?
  • Electric Lady

Hallå, jag behöver hjälp!!

• Electric Lady

eck, tror grå skulle se hemskt ut, men tack för tipset om BB.

• Electric Lady

Ettolrach, och min kille som hatar te ha ha! Färga i te har jag gjort mycket när jag jobbat med teaterkostym, men jag vet inte, det kanske gnor av sig på brallorna? Ska testa om det blir nödvändigt iaf.

Liwi, han är iofs transa men lite för välutrustad för att kunna ha trosor.

Alla: Tack tack för tipsen, ska kolla i veckan!

• Electric Lady

Tack! Ska gå till MQ och H&M! Låter som helt ok pris.

Fasen vad bra att kunna få tips såhär. Ni är så bra!

• Electric Lady

Rapporterar från första försöket:

HM, Kappahl etc har beiga kalsingar, gud så bra.... inte. Varenda par har nämligen detaljer i typ mörkblått eller illgrönt, typ kontrastsömmar och sånt

Björn borgs hudfärgade finns bara med ben och går då loss på nästan 300 kr. De utan ben som även är billigare finns inte i hudfärgat.

Calvin Kleins hudfärgade kan jag inte hitta.

Vi letar vidare!

• Electric Lady

Jag är bara så grymt trött på gör-det-själv eftersom hela detta bröllop plus hela mitt liv är ett enda långt gör-det-själv-projekt.

Har sytt klänning, slöja, byxor, väst, plastrong, bla bla bla själv. Vore så skönt att kunna köpa nåt färdigt.

• Electric Lady

Som sagt så är min kille lite fjollig men har har alltså en k*k så trosor är inte vad jag är ute efter direkt.

• Electric Lady

På en kille eller tjej som har vita linnebrallor till vardags eller så tycker jag inte det gör något om det syns lite igenom, så då kan nog både vitt, lila, rosa etc funka. Men just på bröllopet ser det inte så fint ut.

• Electric Lady

MMm, men de hade ju lite detaljer i kontrastfärger, eler hur? Har inventerat HM noggrannt, och de har typ mörkblåa ränder på sidorna, kontrastsömmar etc på de hudfärgade kalsongerna.

Om du är 100 på att dessa inte hade det får du gärna säga på vilket HM du såg dem.

• Electric Lady

Det är ju lite jobbigare att rita mönster än att sitta och larva sig på BT så detta är inte så ansträngande för mig, men kanske för Ellte som får springa till HM hela tiden Vi har inte testat med vita för min kille har inga vita kalsonger, men eenligt mina erfarenheter så synd det. Och som sagt, hade det varit till vita linnebrallor bara till vardags eller så hade det ju varit ok men till bröllop blir man ju mer perfektionistisk.

Ellte, jag fattar vad du menar. Min kille har såna fast svarta. Får se om de finns nånstans i stockholm annars får min kompis som åker ofta till götet skaffa dem. Eller nåt.

• Electric Lady

Vi ska hårdscanna H&M nu!

• Electric Lady

HEUREKA!

Var på stan idag, era lurisar, de där på HM var ju snarare gråa än hudfärgade!

Men på Åhléns hade de det perfekta paret, björn borg, minikorta ben, 169 kr.

J*kligt konstigt att de inte hade dessa ens på björn borg-affären!

Nu är min killes utstyrsel klar så när som på örhängena!

Svar på tråden Hudfärgade kalsonger?