• Electric Lady

Hudfärgade kalsonger?

Hallå! Hudfärgade trosor och BH finns ju överallt, men min kille behöver hudfärgade, gärna sömlösa, kalsonger till bröllopet! (vit linnekostym)

Helst såna som inte har ben utan bara är rätt lågt skurna ni vet, alternativt bikinimodell.

Var finns det?

• Svar på tråden Hudfärgade kalsonger?
  • Electric Lady

Hallå, jag behöver hjälp!!

• Gun

Det kan inte funka med ett par grå kanske? Det är ju lättare att få tag på. Det finns ju så mycket färger på kallingar nuförtiden, nån borde ju ha tänkt på att göra beige. Kanske nån riktigt gammal, pålitlig trilåbutik kan hjälpa?

Annars får han väl sola som en tok, så ett par svarta matchar

• isis

Björn Borg tror jag har haft det iaf. Annars måste det väl finnas bland underkläder på NK. Kan inte tänka mig vad alla grabbar med linnebyxor gör på sommarn annars! :o ;)

• Electric Lady

eck, tror grå skulle se hemskt ut, men tack för tipset om BB.

• Ellte

isis: går "commando" :D

EL: Jag tror det finns i lite "finare" underklädesaffärer. T.ex NK, som isis säger, eller Åhlens kanske... Annars kanske du kan sy ett par :D

• isis

Ellte - Ja, det var det som slog mig! Och jag vet inte om jag ska rysa eller mysa!? :? ;)

• - Liwi -

köp ett par vita och färga hudfärgade?
    Eller så får han ha trosor på sig ;)

• Ettolrach

Färga ett par vita i te! Det ger hudfärgade toner, mörkare ju starkare te och ju längre plagget får ligga i brygden. Altså, man har hett vatten som man blandar ned starkt te i. Det fungerar även för BH:ar om man har svårt att hitta hudfärgade underkläder - jag hittar bara vitt eller svart i min BH-storlek så jag färgar vita i te.

Lycka till!

• Nita

Ck gor 'nude' kalsonger, jag sag de pa TopShop i London men de moste ju finnas pa natet att bestalla eller i en valsorterad varohus. Men jag tycket te ar ett mycket listigt tips.

• emy

Ellte: Tror de har vita oftast, commando syns rätt bra igenom *urk, blärgh, spykänslor*

Finns det nå´t äckligare än när man ser hela klockspelet genom kläderna utan att vara intresserad av att se det?

Intressant fråga dock, finns det ont om hudfärgade kalsonger?

Svar på tråden Hudfärgade kalsonger?