Den värsta möhippan
Har ni hört om nån riktig skräck-möhippa?
Har ni hört om nån riktig skräck-möhippa?
jalle och anderssonskan: Har också hört om matthistorien. Tror att det är en skröna.
Har också hört den om mattan, men jag har hört att dom rullade in honom i mattan och skickade iväg honom på ett tåg eller nåt sånt, och att han kvävdes. Men vi får ju hoppas att inget av det stämmer.
Jag har hört talas om en sak, jag skulle nog bli helt vansinnig om det hände mig/oss! Ett par som båda var duktiga på att ordna möhippor/svensexor åt kompisar och utsatt dem för ett antal hemskheter.
De väntade sig en rejäl fest från båda hållen, men dagarna gick och det blev inget. Efter bröllopsfesten hade de bokat ett hotell för bröllopsnatten. De ägnade sig väl åt saker man brukar göra en sådan natt.. :)
På morgonen knackade personalen på dörren och frågade om de ville ha frukost. Båda sa nej. MEN!! Några röster under sängen sa: Men vi vill! Det visade sig alltså att några av deras vänner hade spenderat natten under deras säng. Jag tror att jag skulle ha väldigt svårt att släppa det. Inte bara för själva sexet. Men tänk er själva: "Såg du Anna, vilken gräslig klänning hon hade!" Eller: "Jag tror att Johan satte på Emma på toaletten, undrar vad hans tjej skulle säga om hon fick veta.." Sådant kan man säkert också diskutera en sådan natt.
Så kolla noga under sängen! ;)
Tror att både matthistorien och undersängenhistorien är "råttan-i-pizzan"-historier...
Det värsta jag hört är en tjej som alltid haft otroligt dåligt själförtroende för sin kropp som av sina "vänner" på möhippan fick klä sig först i bikini och sedan i lusselinne. Lusselinnet hade rutor med olika priser på sig där folk fick betala för att få klippa bort dem. Allt skedde på rockbåten till Danmark (=massor med folk med sprit i kroppen) där hon till slut stod i princip med bara underkläder och komplex... Gräsligt!
Själva idén är inte nödvändigtvis dum men en möhippa måste ju vara "don efter person" och i detta fallet var det vidrigt!
jo jag har hört och vet med säkerhet om en svensexa som var för några år sedan..
Dom spökade ut killen
söp han dyngrak
satte hundkoppel runt halsen
band fast han i en trafikerad rondell, där dom hade byggt en hundkoja
och lämnade honom där till dagen efter när han vaknade och bröllopet stod för dörren..
detta var inte allt för under vigseln så hade dom skrivit under hans skor
HJÄLP
det blev ett himla surr i kyrkan och fnitter som störde cermonin
är detta skyst att göra så här eller??
Anderssonskan:
Min pappas vän omkom för ca 25 år sen.
Pappa valde att inte va med på den svensexan för dom skulle hitta på så mycket dumheter.
denna man borde i Partille utanför Göteborg.
Jag hörde om en tjej som fick sitta i en båt i Norrtäljeån, fastknuten så att hon ej kunte ta sig i land. På land stod väninnorna och sålde ruttna ägg som folk fick kasta på tjejen i båten.
Jag skulle säga upp bekantskapen direkt...
Min syster hade ganska nyss fått sitt första barn och ammade alltså. Hon blev kidnappad på morgonen, kläddes i riktigt horiga kläder och fick gå och samla pinsamma saker mitt inne i Stockholm. T.ex ett par använda trosor, en kondom, ett par kalsonger osv. Allt detta medan hennes "vänner" satt på ett ölhak och drack öl.
Ni som fått barn vet hur viktigt det är med maten när man ammar. Min syster fick ingen mat på hela dagen och när de väl skulle äta på kvällen så fick hon jättestark thaimat som hon inte fick i sig.
Droppen var att hennes "kompisar" inte ens hade bjudit mig, hennes enda syster.
BLÄÄÄ!
Jag funderar starkt på att ge min syster en till hippa . Nästa år är det tio år sen hon gifte sig...
Jag hörde om en svensexa där kompisarna till den blivande brudgummen hällde i honom en massa sprit...tvingade honom upp på scen där han slickade en strippa...ja, ni kanske själva listar ut var...Fy fabian!
"Tvingade i honom"?... Använde de tratt?
Hade "slickandet" hänt med min M2B hade jag nog ställt in bröllopet.. hur "tvingad" han än blev...