• MeLyAnA

Vem är ni?

Min pojkvän hänger på ett annat forum och där har de en tråd som heter "vem är ni". Jag vet inte om det finns här men om det gör det så får ni informera mig om det :) Många känner väl till det mesta om varandra men det skulle vara kul att ha det samlat någonstans. Jag gör ett försök och börjar själv:

Namn: Tänker jag nog inte säga, även om jag har avslöjat det här ett par gånger

Ålder: Född 1982. Ganska ung,ja.

Bor: Just nu i Leksand, kommer ursprungligen från malmö och kommer att flytta till halmstad i maj.

Civilstånd: Förlovad sedan 031025 med en pojke/man på 28 år från Örebro.

Gifta mig?: Ja, 8/7 -06

Gör: Pluggar på folkhögskola och är lärare i foto.

Intressen: Fotografera, hänga på BT (fast), photoshop, pyssel (lera, bokbinderi, och göra lådor), Musik! ( lyssnar på bl.a Ramones, Loaded, Guns N roses, Mudhoney, Sonic Youth, Nirvana och liknande men även reaggea, elton john, david Bowie och sådär.

Bra sidor: Engagerad, ganska rolig, ärlig, bra på designgrejer, extremt bra sifferminne, lätt för att lära

Dåliga sidor: Säger precis vad jag tycker vilket inte är så bra alltid. Kan inte vara trevlig mot folk jag inte gillar. Dömmer folk alldeles för fort. Dålig på att städa och går in alldeles för mycket för saker helt för ofta.

Får se hur bra det här blir nu då...

• Svar på tråden Vem är ni?
  • Kräftan

Namn: Catharina

Ålder: 32

Bor: Söder om Sthlm

Civilstånd: Förlovad sedan 14/2-03

Gifta mig?: Japp, 29/5-04

Gör: Ekonomisassistent

Intressen: Styrketräning

Bra sidor: Ärlig, oftast lyhörd, omtänksam.

Dåliga sidor: Lättretlig, för fokuserad ibland, dålig på att ta kritik.

• mrs.

Namn: hmmm... hemligt

Ålder: född 79 & långt kvar t min 25årsdag

Bor: numera i Tyskland nära Essen, tidigare bott utanför Sthlm., och utomlands på annat håll.

Civilstånd: Lyckligt gift, sommaren -02

Gör: Är hemmafru, läser tyska på högskolan och hemma i sverige är jag vårdare/akutsjukvårdare

Intressen: Heminredning, arrg. fester/middagar osv. shopping, ta hand om min älskling, fotografera, umgås med folk....osv.

Personlighet: Målmedveten, impulsiv, glad, uttåtriktad och gillar att hjälpa till, resa och lära mig nya saker.
    Neg. Jag kan börja gråta eller skratta när jag blir arg istället för att skälla. Envis och kanske för moralisk :)

• wienerwaltz

Namn: Jo, det har jag. Men här vill jag vara anonym.

Ålder: 35

Bor: Västerbotten

Civilstånd: Förlovad sedan 10 år

Gifta mig?: 21/8-04

Gör: Vårdbiträde

Intressen: Familj, promenader, datorn och en massa annat som är kul.

Bra sidor: Bra lyssnare, målmedveten, amitiös, ärlig.

Dåliga sidor: Långsint, Sätter inga gränser i mina projekt, självkritisk.

• jarlemi

Namn: jarlemi är mit namn på BT

Ålder: Det är bara siffror på ett papper!

Bor: I fjärde storstadsregionen = Linköping/Norrköping

Civistånd: Mamma till en 13-årig underbar tjej, förlovad sedan 991011 och gifter mig den 24/7 -04 med the man in my dreams

Sysselsättning: Jobbar inom skolans värld med de som inte riktigt "passar in" - alltså med riktigt struliga tonåringar och ÄLSKAR det

Intressen: Dotterns ridning, tar gärna en tur själv ibland! Vi åker Harley och glider gärna in på en sjysst hojträff nå´n gång när tiden räcker till. Tränar vår hund i lydnad, viltspår och apportering, är aktiv i hundklubbens styrelse. Umgås med vänner...

Goda sidor: Glad och positiv, vidsynt och ödmjuk

Mindre goda sidor: Kan nog ta lite "stor plats" ibland. "Internetbreoende" - främst då BT

• Mia-W

Namn: Mia Wallace. Inte egentligen, men jag ääääälskar Quentin Tarantino nästan lika mycket som min M2B.

Ålder: 25, min älskling är 29.

Bor: Göteborg

Civilstånd: Förlovad sedan julafton 98

Gifta mig?: 4/9-04

Gör: Jobbar på resebyrå.

Intressen: Film! Hockey (är FBK-fanatiker), Resa (reser utomlands 6 gånger om året ungefär. Har ett MYCKET bra jobb!) :)

Bra sidor: Är en kul prick tror jag... :) Är rätt snäll oxå.

Dåliga sidor: Långsint. Väldigt slarvig är jag oxå...

• anderssonskan

Namn: Pia
    ålder: 34år
    bor: st-levene (vara)
    civilstånd: sambo 2 barn
    gifta mig: 26 juni -04
    gör: sitter på kontoret hemma.
    intressen: hästar hundar.
    dåligasidor: impulsiv säger vad jag tycker visar vad jag känner.
    bra sidor: det samma som ovan.

• Malin-bruden

Namn: Malin

Ålder: Född 1973

Bor: På en gård i Småland.

Civilstånd: Förlovad sedan 1 juni -03. Sambo och vi har en dotter på drygt ett år.

Gifta mig?: Ja, 29 maj i år

Gör: Just nu föräldraledig. Annars skolkurator.

Intressen: Våra hästar, träna hunden, dykning, vandring, natur- och friluftsliv.

Bra sidor: Bra på att lyssna på mig själv och att säga nej. Ärlig (ibland kanske i överkant). Omtänksam. Glad.

Dåliga sidor: Det måste vara mitt bristande tålamod i privatlivet, även om det har förbättrats något sedan vi fick barn.

• Malin-bruden

Namn: Malin

Ålder: Född 1973

Bor: På en gård i Småland.

Civilstånd: Förlovad sedan 1 juni -03. Sambo och vi har en dotter på drygt ett år.

Gifta mig?: Ja, 29 maj i år

Gör: Just nu föräldraledig. Annars skolkurator.

Intressen: Våra hästar, träna hunden, dykning, vandring, natur- och friluftsliv.

Bra sidor: Bra på att lyssna på mig själv och att säga nej. Ärlig (ibland kanske i överkant). Omtänksam. Glad.

Dåliga sidor: Det måste vara mitt bristande tålamod i privatlivet, även om det har förbättrats något sedan vi fick barn.

• Cassandra

Skulle vara kul om fler skrev.

• Annica77

Namn: Som synes, Annica!

Ålder: Som synes, född -77!

Bor: Västerås

Civilstånd: Sambo och förlovad sedan 1/12-2001

Gifta mig?: Ja, februari-05

Gör: Är fritidspedagog

Intressen: Musik, film, träffa kompisar, resor, shoppa. Tränar i perioder.

Svar på tråden Vem är ni?