• MeLyAnA

Vem är ni?

Min pojkvän hänger på ett annat forum och där har de en tråd som heter "vem är ni". Jag vet inte om det finns här men om det gör det så får ni informera mig om det :) Många känner väl till det mesta om varandra men det skulle vara kul att ha det samlat någonstans. Jag gör ett försök och börjar själv:

Namn: Tänker jag nog inte säga, även om jag har avslöjat det här ett par gånger

Ålder: Född 1982. Ganska ung,ja.

Bor: Just nu i Leksand, kommer ursprungligen från malmö och kommer att flytta till halmstad i maj.

Civilstånd: Förlovad sedan 031025 med en pojke/man på 28 år från Örebro.

Gifta mig?: Ja, 8/7 -06

Gör: Pluggar på folkhögskola och är lärare i foto.

Intressen: Fotografera, hänga på BT (fast), photoshop, pyssel (lera, bokbinderi, och göra lådor), Musik! ( lyssnar på bl.a Ramones, Loaded, Guns N roses, Mudhoney, Sonic Youth, Nirvana och liknande men även reaggea, elton john, david Bowie och sådär.

Bra sidor: Engagerad, ganska rolig, ärlig, bra på designgrejer, extremt bra sifferminne, lätt för att lära

Dåliga sidor: Säger precis vad jag tycker vilket inte är så bra alltid. Kan inte vara trevlig mot folk jag inte gillar. Dömmer folk alldeles för fort. Dålig på att städa och går in alldeles för mycket för saker helt för ofta.

Får se hur bra det här blir nu då...

• Svar på tråden Vem är ni?
  • Sus76

Här kommer mina svar!

Namn: Kan säga att jag heter Susanne i alla fall

Ålder: Född 1976, så jag är 28 år

Bor: I Göteborg sedan 1995.

Civilstånd: Sambo, har varit ihop sedan Oktober 1993 och förlovad sedan Oktober 1999. Har en liten dotter på 1 år.

Gifta mig?: Ja, 21/8-04

Gör: Jobbar för fullt

Intressen: Umgås med vänner, läsa bra böcker, hitta på roliga saker med min dotter, lyssna på musik, se på film mm

Bra sidor: Bra på att lyssna på folk, lätt för att lära, ganska noggrann (när det gäller jobb, privat är det ungefär tvärtom ), ärlig

Dåliga sidor: Kan vara väldigt impulsiv vilket inte alltid är det bästa, dålig på att hålla ordning hemma, vill helst gärna ha min vilja igenom.

• minikrillan

Namn: Kallas Krillan

Ålder: Född 1978

Bor: Stockholm

Civilstånd: Förlovad sedan 011004, två barn.

Gifta mig?: Ja, 5/6-04

Gör: Pluggar till sjuksköterska

Intressen: Det mesta, för tillfället schlagergalen! Hundar, hästar och att läsa är annars det bästa jag vet.

Bra sidor: Ärlig och snäll. Tror nog också att jag är ganska pedagogisk.

Dåliga sidor: För snäll. Är alldeles för bra på att göra av med pengar, speciellt inför bröllopet...

• beverfia

Kul idé!

Namn: Madde

Ålder: Född -79, alltså snart 25 år.

Bor: I en lägenhet i en liten värmländsk håla :)

Civilstånd: Sambo. Förlovad sedan 25 november 2003.

Gifta mig?: Absolut!!! :) 28 augusti i år.

Gör: Gud ja.. det kan man fråga sig... För tillfället sjukskriven. Letar nytt jobb (lycka till!) Tidigare jobbat ca 5 år som kantor, målet är att bli präst så fort jag klarar av att studera igen.

Intressen: Hantverk av alla de slag (snickra, måla, luffarslöjd, broderier etc), musik, jakt, fiske, natur, data och en massa andra saker som faller mig in för stunden :)

Bra sidor: Positiv, problemlösare, intiativrik, förmåga att se saker från olika håll.

Dåliga sidor: Morgontrött, envis i överkant i vissa lägen, kan engagera mig för mycket ibland, har ingen stubin i vissa lägen (det bara smäller..)

• kajsa kavat

Namn: Kajsa

Ålder: Född 1977

Bor: Uppsala
    Civilstånd: Förlovad sedan 020119 sambo och har en son på 3 år.

Gifta mig?: Japp 25 september 2004

Gör: Pluggar till sjuksköterska jobbar extra som undersköterska ca 35 %

Intressen: Tja..inget särskilt. Umgås med sambon och sonen eller vännerna. Gå på bio är ju alltid trevligt och musik hör jag gärna.

Bra sidor: Snäll, omtänksam, lätt för att lära mig (om jag är intresserad)

Dåliga sidor: Känslig, tar lätt åt mig av kritik, ibland väldigt rastlös och blir lätt sur om jag är trött eller hungrig.

• BettyBoop

Namn: Elisabeth

Ålder: Född 1980

Bor: Hässleholm (men kommer från Höganäs och har bott 4 år i Karlskrona)

Civilstånd: Sambo och är förlovad sen 011003

Gifta mig: ska jag göra 24 Juli i år!

Gör: Jobbar som sjuksköterska.

Intressen: Umgås med sambon, läsa, lyssna på musik, träffa vänner...

Bra sidor: Omtänksam och snäll, lär mig snabbt när jag vill, ger inte upp om jag bestämt mig för något.

Dåliga sidor: Har hett temperament (minst sagt), lite höga krav på mig själv, envis, lat!!!!

Vilken bra tråd!!

• täbybrud

Namn: Linda

Ålder: Född 1982

Bor: Lägenhet i täby norr om Stockholm

Civilstånd: Sambo och förlovad med Axel(föee 1975)

Gifta mig?: Ja 29/5 2004 i Täby kyrka

Gör: Pluggar till un´dersköterska på komvux

Intressen:Har varit scoutledare i flera år men är just nu "ledig" för att kunna lägga ner all tid på bröllopet

Bra sidor: Trevlig, snäll, omtänksam och envis

Dåliga sidor: Lite väl envis ibland, lat och väldigt grinig när jag är trött

Vilken rolig tråd, bra idé!!!!

• solangelika

namn: alexandra

ålder: född 76

bor: jönköping, utanför

civilstånd: sambo och förlovad sedan 00, gifter oss 3/7 iår

gör: är mammaledig med min dotter och jobar lite extra

intressen: för tillfället bröllop, :) annars att umgås med mina vänner, läser gärna, i mån av tid!!...

Bra sidor: god lyssnare, lär snabbt, ödmjuk när det behövs, vet vad jag vill

dåliga sidor: lite dåligt tålamod, har en förmåga att ställa för höga krav på mig själv.

• Ejy

Namn: Ejy får duga tv.

Ålder: Född -74 och har redan hunnit fylla 30

Bor: I Göteborg

Civilstånd: Förlovad sedan 010305

Gifter mig: 28/8 i år

Gör Arbetar som sjuksköterska (verkar efter dessa inlägg vara det vanligaste arbetet på BT!)

Intressen: Pyssla av alla de slag, musik, böcker, vänner.............

Bra sidor: Glad, god lyssnare, empatisk, ärlig, initiativrik

Dåliga sidor: Kan vara känslosam i överkant, hetsigt humör, lat, latare, latast.

• Aima

Namn: Annika

Ålder: född på det ljuva 70-talet.Fyller alltså 34 nästa månad.

Bor: Liten håla utanför Malmö

Civiltillstånd:Bor med sambon som jag blev ihopa med den 15 sept 99.Förlovade oss nyårsafton 99-00.

Gifter mig den 22 maj detta år.

Gör: är för tillfället mellan 2 jobb.Är utbildad undersköterska men söker jobb både i o utanför vården.

Intressen: våra 4 katter (kattutställningar),hunden (tränar lydnad o agility),datorn (sitter här på tok för mycket),vänner,film,skriva brev....

Bra sidor: ställer alltid upp för mina vänner,glad o positiv,ärlig,snäll.

Dåliga sidor:Impulsiv,morgontrött,kort stubin,känslosam,dåligt humör om jag ej får mat.

• *C*

Namn: Kallas Sockerkakan

Ålder: Född 1982

Bor: Jönköping

Civilstånd: Sambo & förlovad sedan 99

Gifter mig: 25/6 Midsommarafton i år

Gör: Arbetar som undersköterska

Intressen: Umgås med vänner & familj, min blivande & våra älskade små kissar, titta på film, fotografera & pyssla med vårat album, spela data spel, lyssna på musik & självklart förbereda för bröllopet

Bra sidor: Empatisk, hjälpsam, ärlig, rättvis, snäll, rolig

Dåliga sidor: Hetsigt humör, för snäll (har svårt att säga nej), för envis, inget tålamod, har svårt för kritik (både bra & dålig), lat

Svar på tråden Vem är ni?