• MeLyAnA

Vem är ni?

Min pojkvän hänger på ett annat forum och där har de en tråd som heter "vem är ni". Jag vet inte om det finns här men om det gör det så får ni informera mig om det :) Många känner väl till det mesta om varandra men det skulle vara kul att ha det samlat någonstans. Jag gör ett försök och börjar själv:

Namn: Tänker jag nog inte säga, även om jag har avslöjat det här ett par gånger

Ålder: Född 1982. Ganska ung,ja.

Bor: Just nu i Leksand, kommer ursprungligen från malmö och kommer att flytta till halmstad i maj.

Civilstånd: Förlovad sedan 031025 med en pojke/man på 28 år från Örebro.

Gifta mig?: Ja, 8/7 -06

Gör: Pluggar på folkhögskola och är lärare i foto.

Intressen: Fotografera, hänga på BT (fast), photoshop, pyssel (lera, bokbinderi, och göra lådor), Musik! ( lyssnar på bl.a Ramones, Loaded, Guns N roses, Mudhoney, Sonic Youth, Nirvana och liknande men även reaggea, elton john, david Bowie och sådär.

Bra sidor: Engagerad, ganska rolig, ärlig, bra på designgrejer, extremt bra sifferminne, lätt för att lära

Dåliga sidor: Säger precis vad jag tycker vilket inte är så bra alltid. Kan inte vara trevlig mot folk jag inte gillar. Dömmer folk alldeles för fort. Dålig på att städa och går in alldeles för mycket för saker helt för ofta.

Får se hur bra det här blir nu då...

• Svar på tråden Vem är ni?
  • Katjami

Namn: Ewa

Ålder: 42!

Bor: Stockholm

Civilstånd: särbo, mamma

Gifta mig: I Ängelholm, 10 juli 2004

Gör: Teamledare,egen företagare

Intressen: Dans (tango senaste kursen), resor, moppar och marsvin

Bra sidor: Empatisk, rättfram och sprallig

Dåliga sidor: Otålig och lat

• planeringsfreak

Namn: Nja, det känns lite "farligt" att
    avslöja (surfande gäster?)

Ålder: Snart 29

Bor: I Gästrikland

Civilstånd: Bröllop 24/7 - om 4 månader!

Gör: Föräldraledig högstadielärare

Intressen: Läsa böcker, träna, långa promenader - sol!

Bra sidor: Jag har ett enormt ordnings- sinne och ett stort hjärta.

Dåliga sidor: Tenderar att vara lite FÖR ärlig och rättfram samt har ett väldans humör.

• Cassiopeija

Namn: Här heter jag Cassiopeija...

Ålder: Född i maj 1979

Bor: I Göteborg men kommer från Karlskrona

Civilstånd: Sambo

Gifta mig?: Ja det hoppas jag men inget på gång just nu

Gör: Pluggar på universitetet

Intressen: Fotografera, tränar lite, läsa en bra bok. Hinner tyvärr inte mycket mer än heltidsstudier...

Bra sidor: Tror jag är en bra lyssnare (åtminstone brukar kompisar säga det), ganska lätt för att lära mig saker, tänker positivt så ofta det går, envis, ärlig...

Dåliga sidor: Lite lat ibland, "glömmer" plocka undan saker, envis (ja det är både bra och dåligt...), tål inte stress så bra längre.

• hemlig brud juni

Namn: Avslöjar jag på hemsidan den 14 Juni

Ålder: Över 30

Bor: i en stor stad vid mälaren

Civilstånd: Förlovad sedan 000101 med min sambo som påstår att han är 25 +

Gifta mig?: Ja, 14 Juni

Gör: Mellan två arbeten.

Intressen: hänga på BT och föräldranätet, photoshop, pyssel, hemsidor, familjen, blommor och trädgård.

Bra sidor: snäll, lyhörd

Dåliga sidor: hatar att ta hand om disken och diskbänken,

• New York brud

Namn: Johanna

Ålder: 1979, snart 25...

Bor: I en otroligt liten tvaa i Queens. Delar den med min man, vara fiskar och en hel del oinbjudna kackerlackor...

Civilstånd: Fru Shornikov ar min nya titel sedan drygt 2 manader.

Gifta mig?: Avklarat, men det kommer snart en fest i Sverige och ett stort brollop i Israel nasta sommar.

Gör: Ar just nu nanny. "Ar" sv/ so/ eng larare, men utan arbetstillstand har...

Intressen: Scubadiving, religion, resa!!!! och att prata och umgas med nara och kara. Ar ocksa ett fan av windowshopping...

Bra sidor: Pratglad, positiv, aventyrslysten och analytisk.

Dåliga sidor: Blir fort trott, halvslarvig, val arlig ibland och besserwisser.

• Frk Cattis

Namn: Cathrine

Ålder: Född sent 60-tal, fyller 35 i december

Bor: I södra Stockholm

Civilstånd: Förlovad sambo med en 11 månader gammal dotter.

Gifta mig?: Gör jag 12/6

Gör: Jobbar som ekonomiassistent på ett litet familjeföretag (dock inte min familj)

Intressen: Läsa böcker, korsstygnsbroderi (vad gammal jag lät där), leka med min dotter samt gräva i rabatterna...

Bra sidor: Känslosam, nyfiken & envis

Dåliga sidor: Känslosam, nyfiken & envis

• Sunniva

Namn: Sunniva

Ålder: Född 82, dvs snart 22 år

Bor: Göteborg

Civilstånd: Sambo

Gifta mig: Japp, 8 mars 2008 (på vår 10-års dag)

Gör: Studerar till civilekonom. Bara två månader kvar nu!!!

Intressen: Shoppa, umgås med mina vänner och min pojkvän, dansa mm mm

Bra sidor: Är för det mesta alldeles förträfflig, fantastisk och underbar - när jag är på det humöret vill säga ;)

Dåliga sidor: Blir lätt rastlös, hett temperament, planeringsfreak

• Jenny T

Namn: Inser ni nog av signaturen

Ålder: Född 1980. Borde bli vuxen snart.

Bor: Bor i Örebro och här tänker jag fortsätta bo... förhoppningsvis.

Civilstånd: Förlovad sedan 030719 med en den underbaraste blivande mannen i världen

Gifta mig?: VÄldigt snart känne det som 5/6-04.

Gör: Jobbar aministrativt med offentlig upphandling.

Intressen: Ishockey, planera bröllopet in i minsta detalj, heminredning, all möjlig sport...

Bra sidor: Positiv, engagerad i allt som jag tar för mig, arbetsnarkoman (är det bra??)

Dåliga sidor: Vet alla bäst... först, säger alltför ofta vad jag tycker på ett allt för rätt fram sätt.... kan tyvärr fortsätta länge.

• madddee

Namn: Madelen ...

Ålder: 21, 22 i augusti (född 1982)

Bor: Göteborg, komemr från Aneby (Småland)

Civilstånd: Förlovad! (7/7 -03)

Gifta mig?: Jappz! "Thobias Madelen 14/8 -04" ska det stå i ringarna!

Gör: Läser civilingenjörsutbildning i datateknik på chalmers.

Intressen: Umgås med vänner, musik i alla former (både lyssna och spela), datorer(...), prata i telefon, fixa och dona med tekniska prylar!

Bra sidor: Försöker ställa upp så mycket som möjligt för den som behöver, lite tokig ibland, ärlig och pålitlig...

Dåliga sidor: Morgontrött(!!!), kommer ofta försent (suck), kan bli extremt envis när det gäller principer (löjligt jag vet...), sitter alldeles för mycket vid datorn...

Kul tråd!

• Ebbalala

Namn:Ebba

Ålder: Född 1978

Bor: I villa i Surahammar med sambo, två hundar och en nymfparakit. Hästen bor Västerås. :)

Civilstånd: Förlovad sedan 011026 med en man på 30 år.

Gifta mig?: Ja, nyårsafton i år!!

Gör: Färdig sjuksköterska till sommaren, jobbar extra som djursjukvårdare.

Intressen: Djur!! Framförallt hundar och hästar. Gillar även inredning och att "påta i landen".

Bra sidor: Snäll och ärlig, ställer ofta upp. Ekonomisk!

Dåliga sidor: Har svårt att säga nej och ogillar att hänga tvätt!

Kul tråd!

Svar på tråden Vem är ni?