• önskar 2004

Skor - var har ni köpt dem?

Hej,

Jag har provat ett par bra skor på Bröllopskällan (Horngs. 83) som heter "Petunia Z" ", Satin.

Det var vita pumps klädda i tyg med rem över som passade på min fot. Tyvärr var de kritvita och kostade 980 SEK.

Var kan jag hitta några sådana skor i lite offwhite?

Jag funderade på Debenhamns på Drottninggatan - tror ni att jag kan hitta något där?

Helst vill jag dessutom att de ska vara billigare, men annars är det väl bara att gilla läget.

Önskar 2004 (3 veckor kvar!)

• Svar på tråden Skor - var har ni köpt dem?
  • Vanna

Skohornet Skärholmens centrum 299:- vita skor med hög klack och spetsig tå, rem över vristen.....är jättenöjd!

• Gripen

Köpte ett par beige på DinSko när de hade 50%-rea. Skorna syns inte under klänningen iaf... jag är inte van att gå i klackar så skorna är lätta att gå i trots lite klack och de går att använda efter.... Tror jag betalade 140 pengar....

• Snart Fru...

www.henrykaye.co.uk/
    Vita ballerinaskor för 165:- (köpte dem via RememberWhen dock).

Ska bli riktigt skönt... Var helt inne på remsandalett m klack tills jag provade klänningen MED underkjolen. Underkjolen lyfter så mycket så att det blir omöjligt att ha höga klackar till, då skulle klänningen sluta i knähöjd! *haha*

Så med det i åtanke var valet lätt!

• Fenomena

Jag
    Lägg ut de första paret på köp och sälj, så kan vi som inte har köpt några skor än ta en titt på dem!

• Rospigg

Hittade ett par i offwhite på Skopunkten på Sveavägen. Snygga, platta (för det ska jag ha)och supersköna och de kostade bara 245:-

• Pia Hagman

Jag har också köpt skor nu! På bröllopsbutiken. Helt underbara pumps i märket Shades, de kostade i och för sig 1000 kr men det var de värda. Vita satinskor t.o.m. satin på klacken!

Dessutom var klackarna på ca 8,5 cm vilket jag behöver på mina knappa 1,60. Och den höjden är svår att få tag på billigt speciellt så fina! ;)

• kajsa kavat

Hehe, efter att ha läst denna tråden stegade jag till Din Sko och inhandlade idag samma skor som ni ovan :) Tack för tipset!

• stallisbrud

har köpt mina på Ehrlings brud och fest, visserligen 1000:-, men dom var en blandning av fina, söta, läckra, sexiga plus att dom hade samma pärlor och stenar som kläning och diamem, "matchi patchi" så att säga!Ett stort plus var nog den höga klacken som jag måste ha till mina 1.53 korta cm... Hade nog köpt lite billigare men jag tycker nog man kan ha dom här till ett par jeans med, och man kan nog färga dem sedan till typ svarta..

• MusseMona

Hej.
    Stegade in på Din Sko igår och köpte mina skor. Antagligen likadana som många av er andra. Fantastiskt snygga och jättesköna och som sagt endast 280:-
    Dom sa där på Din Sko att dom nyligen fick in dom och dom går åt jättefort. Jag ska gifta mig i september och det är skönt att vara ute i god tid.
    //MusseMona

• vickis

Jag har också precis köpt skor!

Var också sugen på de "blommiga" på din sko...men det blev nått helt annat. Jag stegade in på Skorett och där stod dom de mest fantastiska dojjor!

Blekrosa, livsfarligt spetsiga, slingback med en liten söt klack! Helt underbara. Att dom kostade 700kr det såg jag nog aldrig.

• lilla s

till "jag";
    viken strl köpte du? låter helt klart som nåt jag e ute efter.. om du vill sälja dem så kan du väl svara här?

• svalan

Hittade ett par helt underbara gräddvita satinskor med mönster på Bröllopskällan på Hornsgatan. Hade nästan gett upp hoppet eftersom jag har bredare fötter (tydligen) än de brudar de gör skor för. Lyckligtvis så prövade jag en storlek större än min vanliga - och de passade! Dessutom så formar sig ju inte satinskor efter foten så som läderskor gör...så det var nog ändå bra med en storlek större, så klämmer de inte. Satinskor går ju att färga in till skillnad från skor i läder, så om du verkligen tyckte om de skorna du provade på Bröllopskällan kan de ju färga in dem i exakt den nyans du vill ha!

• nixa748

hihi. jag testade samma skor som de flesta här har köpt på din sko! men- det var SÅ obekväma.. de satt inte fast och foten fick inget fäste! så det var inge bra för mig...
    dessutom är tygskor snyggt... :)

• cielle

Jag köpte ett par vanliga, tämligen enkla skinnskor med "lagom" hög klack i somras på Coop som hade rea. Jag tror dem kostade 99 kr. Inte min stil egentligen men de kommer inte att synas speciellt mycket o dessutom så är de sköna att gå i, vilket skor som jag normalt föredrar, med hög, smal klack o spetsig tå, inte är. men dem är fina o duger alldeles utmärkt! Däremot hittade jag ett par supercoola, sexiga, vita stövlar som jag har köpt för "vanligt" bruk i sommar. Kanske "håller" jag på dem o använder dem istället. Mer min stil o roligare när klänningen åker av ;)

Svar på tråden Skor - var har ni köpt dem?