• önskar 2004

Skor - var har ni köpt dem?

Hej,

Jag har provat ett par bra skor på Bröllopskällan (Horngs. 83) som heter "Petunia Z" ", Satin.

Det var vita pumps klädda i tyg med rem över som passade på min fot. Tyvärr var de kritvita och kostade 980 SEK.

Var kan jag hitta några sådana skor i lite offwhite?

Jag funderade på Debenhamns på Drottninggatan - tror ni att jag kan hitta något där?

Helst vill jag dessutom att de ska vara billigare, men annars är det väl bara att gilla läget.

Önskar 2004 (3 veckor kvar!)

• Svar på tråden Skor - var har ni köpt dem?
  • MarieA

Jag hittade jättefina skor på en butik vid Odenplan, tror att den heter Bjurdahl eller nåt liknande. Den ligger i samma hus som Tranan på hörnet närmast Sveavägen till och ser mest ut att ha fotriktiga skor. De hade inte så mycket att välja på just till bröllop men var väldigt trevliga och hjälpsamma. Mina vita "siden"skor gick på typ 500, det tycker jag är OK!

• len

Jag hittade faktiskt ett par jättefina skor på Din sko för 280:-. De är i offwhite tyg med lite broderier på. De har hel tå och sedan bara en rem runt foten. Ca 4-5 cm höga.

• anderssonskan

jag har köpt mina på ebay, 150:-

•  Kaya ,fd Marlie

Jag köpte mina på Skouno.

Men så hade jag tänkt att ha dom resten av decenniet också.

• sjbengtsson

Hej!

Jag hittade mina skor på nygrens (gbg så jag vet ej om det finns i stockholm) De kostade 319 men det var 50% så 159 kronor slutade de på. Rätt okej faktiskt.

• junibrud-04

Hej! Jag hittade mina skor, offwhite tyg, med hel spetsig tå med rem bakom hälen som är öppen, (förstår ni?) på Kalle P i Motala, (de finns väl överallt?) för 500:- Liten smal klack, gör snygga och ungefär halva priset mot Bröllopshuset där jag köpt klänningen.

• emmis82

Hej!
    Jag har köpt samma skor som len, på Din sko. Skorna var verkligen jättefina och billiga endast 280:-

• pyret 2005

Jag hade också bekymmer över det , men det löste sig i fredags när mormor hade ett par oanvända i garderoben...precis såna jag letat efter!!
    Ibland har man tur!!

• hemlig brud juni

Köpt mina på e-bay

• Decorist

Junibrud -04:

Kalle. P finns bara i Linköping, Mantorp, Motala och Mjölby. Känner familjen som äger företaget... =)

Svar på tråden Skor - var har ni köpt dem?