• önskar 2004

Skor - var har ni köpt dem?

Hej,

Jag har provat ett par bra skor på Bröllopskällan (Horngs. 83) som heter "Petunia Z" ", Satin.

Det var vita pumps klädda i tyg med rem över som passade på min fot. Tyvärr var de kritvita och kostade 980 SEK.

Var kan jag hitta några sådana skor i lite offwhite?

Jag funderade på Debenhamns på Drottninggatan - tror ni att jag kan hitta något där?

Helst vill jag dessutom att de ska vara billigare, men annars är det väl bara att gilla läget.

Önskar 2004 (3 veckor kvar!)

• Svar på tråden Skor - var har ni köpt dem?
  • Ms Mary K

Junibrud -04
    Haha det låter precis som mina skor!!!
    :)

• täbybrud

jag köpte mina på debenhams för 400:- tror jag att det var. men dom är lite mer sandalliknande, men dom har ju annat där också

• Jag

Köpte först ett par i off-white på sko-punkten för 180:- som har hel tå, små pärlor i överkant och en rem runt hölen.
    Men sedan hittade jag ett par andra i en liten kläd-affär, som jag bara måååååste ha, öppen tå rem runt hälen och helt galna med små blommor i lila, prismor mm (alltså inte vita överhuvudtaget). De gick loss på 1900:-, men jag var bara tvungen, får skära ner på något annat istället. Men vad jag ska göra med de första skorna vete fåglarna

• Jumalo

Prova på Skopunkten där har jag köpt mina för 499:-. Finns bla i PUB-huset och i Farsta.

• cocamomilolola

Jag har köpt mina på secondhand för 75:-

• pucken

jag köpte mina i helgen, för 280 på din sko. det är ett år kvar till bröllopet, men de här skorna var verklgen perfekta! de är silverfärgade med remmar vid tårna, och så går det ett band av strasstenar över tårna också. de är jättesnygga, och matchar väskan jag vill ha =) trodde aldrig att jag skulle hitta ett par skor med strass på!

• SOFFI PROPP

Gjorde världens fynd i helgen..
    Din Sko 280:-. Ser ut som bröllops skor. Slip in med rem runt, klädd med lite mönster + paljett.

• Stines

På Jermaeus på PUB hade de flera snygga vita skor från cirka 500 kr.
    På Sko-City har de ett par vita sandaler med hög kilklack.

• len

Det verkar som om vi är minst tre stycken som har köpt likadana skor på Din sko då. Kul! Visst är de fantastiskt fina!! Riktiga bröllopsskor, och lagom höjd till min klänning också.

• W2Bsoon

En till som köpt lika från Din sko. De är verkligen underbara !!

Svar på tråden Skor - var har ni köpt dem?