Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Jag ser verkligen fram emot mässorna i eftermiddag! Hoppas bara att jag inte har för höga förväntningar...
*fundera* går det bra att även jag kommer vid kvart över? så hinner jag hem och plocka med mig lite grejer (och lämna varorna jag handlar på lunchen) ?
nell - säger detsamma, har gått och intalat mig själv att det säkert bara är fem skruttiga små bås dem kallar bröllopsmässa!
Någon som vet hur det är med kombibiljetten, måste man gå på alla tre en dag då eller får man dela upp det?
*vinka cotterpin* Det är helt ok, men just nu snöar det så ni kan väl vara beredda att vi väntar på insidan eller under tak!
Hej Cotterpin,kul och se dig!
Det är klart att du ochså kan komma kvart över som mig! :D
isis: Har för mig att Kea skrev tidigare att kombibiljetten enbart gäller under en dag...
nell - oj då blire en dyr helg... ;)
*vinka till isis och hälsa på Anna* skall vi fika sedan efteråt eller fikar vi där inne till hutlösa priser..? tyckte jag hörde nån surra nått om tintin *fnissa*
*vinkar till alla och hälsar* Idag är det dags då! Skall bli kul tycker jag, jag hoppas att mitt "klänningsproblem" löser sig idag! Anna och Cotterpin - ni vet vad jag menar *haha* Alltför mycket att välja på! :D Vad är nu sagt för hur/var/när vi skall ses?
*kommer insmygandes*
Hej hopp fingertopp:D
Nä..kombibiljetterna gäller 27-29 men jag hade tänkt att gå redan igår egentligen och det gick ju inte.
nell:
Förstår om du missuppfattade mitt tidigare inlägg om vad som gällde på mässorna,var inte så tydlig och skrev väldigt luddigt;)