Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Gud vad trist kea!
*sucka*
Hej allihop!
Kom precis hem, efter att köpt träningskort på F&S, maken "sponsrade", vilket känns skönt!, så nu blir det träning för hela slanten, hoppas jag! :D
Är just nu lite stolt över mig själv, C ville bjuda på en selma även idag, (som om det inte skulle va nog med semleätande igår! ), och jag tackade nej direkt,
asajoh, kul att du skall bli instruktör på F&S Eriksberg då ses vi ju! :D
kea, uscha,ja! att få tvål i munnen är inge hit! fick schampoo i munnen för ett tag sen, usch!
isis, är såå spänd på att se din ring!
Apropå tiden ,så kan jag träffas kl 18, åker direkt från jobbet till Valand (för det var väl där vi skulle mötas? )
...C bjöd naturligtvis inte på selma utan semla! :D förvillande lika ord!
kl 18 utanför Valand ja! *läst genom alla inlägg sedan igår* och som jag förstod det så kunde inte Tesan, men tjörnbrud ville med = 12 pers
Anna:
Kuul att du kommer med direkt kl 18.00!! :D
*puuuurrr* [blev ju kliad bakom örat!!! :D]
Var är alla??
Maggi - när skulle du boka bord? Räkna bara EV med mig! *måste fundera!!* Vill ju, men det är mycket som händer helgen efter som jag behöver vara pigg och alert på, en sen-mitt-i-veckan-kväll med er är KUL, men kan straffa sig till helgen. :(
kea - det sägs ju att om man svär ect skall man ju tvätta tungan med tvål... Vilket språk du måste ha! :D ;) :D
Åhhå! Måste bara berätta! Var på Nallekurs ikväll! Visserligen mycket hur man har diverse teman på förskolan uppbygda efter nallar - MEN såååå många sööööta nallar föreläsaren hade! Jag som inte ens är så mycket nallefreak i vanliga fall smälte TOTALT!!!
Tror inte att vi räknat med dig west, då vi inte visste! Cotterpin har statistik!
Japp, finns hur söta nallar som helst.
Natti natti
Jag har räknat med West! *veta*
West:
njae..ok då..kanske måste börja vårda mitt språk ;) Joo,visst ska du med en liiiten stund på onsdag*övertala övertala övertala*
West - kom inte hem till oss då för vi har ett nallen hav, J är tokig i nallar av någon konstig anledning :? Vi har "Nallen" han är bäst och bara sover och svär och tänker på sex, så "Nallebert" han är mycket klok och tjock om magen på grund av all honung han äter sedan kommer "YoYo" för han är coolast, rappar och softar mest hela dagarna. "Lisa" är en jättetöt tjej som tycker allt är jättegulligt och tjejigt. Sist men inte minst "Amy" som är en psykobitch som älskar skräckfilmer och att stirra i taket! :D :D
Okey okey...vi har way to mutch sparetime!
Kul att du köpt träningskort nu Anna! :) Och duktigt av dig att tacka nej till selma :D
nell - tack för att du kollade upp det! Ska ta och gravera ringarna någondag då.. jag undrar vad det kan kosta *tänka*
Nu är vårat sovrum nästan färdigmålat! *jättetröttmenjätteskönt*