• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Cotterpin

*fnissa* gosedjur med namn och egna personligheter.. låter som mina *fnissa mera* M har ett par alter-egon han med *skrattar* ja oj vad mycket tokigheter man hittar på :)

• Maggi

Nu är då för söta ni. Har ockse söta gosedjur med namn (kommer aldrig bli för stor för dessa djur, eftersom jag dessutom är allergiker?

*krama Nalle*

• isis

Nää.. Nallar är bra att ha, speciellt i teraputiska syften! :)

Vad har alla för sig idag då?

Själv funderar jag på och försöka hitta ett par jeans och en tröja och köpa ett par skor i stan, någon som sett nått najst på senaste?

• _MissJossan_

Hm, precis som West får jag nog säga att bara eventuellt räkna med mig den 3:e...Fick en "jättekul" överraskning i form av skyhög räkning idag :(

• nell

Usch, det är verkligen värdelöst med skyhöga räkningar. Stackars dig!

• _MissJossan_

Ja det var inget kul alls :( Hade dessutom inte räknat med det heller... Men sånt är livet, jag antar att jag kommer överleva ;) Även om det känns lite trist just nu!

• Cotterpin

Urscha.. stora räkningar som man inte väntat på är aldrig kul *sucka* fick en sådan förra året som sabbade våran ekonomi nått frukansvärt ett halvår framåt.. men men, jag hoppas att det inte händer igen *hoppas hoppas hoppas*

• KUS

Hm.. 18 utanför Valand! Då kan jag ju komma ut och hälsa på er iallafall!!

• West

Dags för veckans Gilmore Girls strax! :) Ner och fixa lite goa varma mackor... *mmmm*

Idag skulle programmet passar er lite grand - Rory skall bli bjuden på Deans bröllop lovade tidningstexten... :)

• West

isis - *orolig* har ni _de_där_ nallarna som är lite "lätt" suspekta?? ;) :D

*funderar*funderar*funderar* MissJossan - vi kanske kan satsa på en kopp kaffe... :D (och se hur de andra äter...)

...sen undrar jag VART ÄR ALLA?!?!?! Dålig fart! Bara någon sida att läsa ikapp idag ju! *buhuhuhu* ;)

Svar på tråden Träff-tråden 2