Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
*fnissa* gosedjur med namn och egna personligheter.. låter som mina *fnissa mera* M har ett par alter-egon han med *skrattar* ja oj vad mycket tokigheter man hittar på :)
Nu är då för söta ni. Har ockse söta gosedjur med namn (kommer aldrig bli för stor för dessa djur, eftersom jag dessutom är allergiker?
*krama Nalle*
Nää.. Nallar är bra att ha, speciellt i teraputiska syften! :)
Vad har alla för sig idag då?
Själv funderar jag på och försöka hitta ett par jeans och en tröja och köpa ett par skor i stan, någon som sett nått najst på senaste?
Hm, precis som West får jag nog säga att bara eventuellt räkna med mig den 3:e...Fick en "jättekul" överraskning i form av skyhög räkning idag :(
Usch, det är verkligen värdelöst med skyhöga räkningar. Stackars dig!
Ja det var inget kul alls :( Hade dessutom inte räknat med det heller... Men sånt är livet, jag antar att jag kommer överleva ;) Även om det känns lite trist just nu!
Urscha.. stora räkningar som man inte väntat på är aldrig kul *sucka* fick en sådan förra året som sabbade våran ekonomi nått frukansvärt ett halvår framåt.. men men, jag hoppas att det inte händer igen *hoppas hoppas hoppas*
Hm.. 18 utanför Valand! Då kan jag ju komma ut och hälsa på er iallafall!!
Dags för veckans Gilmore Girls strax! :) Ner och fixa lite goa varma mackor... *mmmm*
Idag skulle programmet passar er lite grand - Rory skall bli bjuden på Deans bröllop lovade tidningstexten... :)
isis - *orolig* har ni _de_där_ nallarna som är lite "lätt" suspekta?? ;) :D
*funderar*funderar*funderar* MissJossan - vi kanske kan satsa på en kopp kaffe... :D (och se hur de andra äter...)
...sen undrar jag VART ÄR ALLA?!?!?! Dålig fart! Bara någon sida att läsa ikapp idag ju! *buhuhuhu* ;)