• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • kea76

Ni har fått mail..*hoppas att jag inte glömt någon*
    Men KUS kunde jag inte maila :( kan någon hjälpa mig att vidarebefodra till henne??
    Hej hopp galopp;)

• Tjörnbrud

Hallå alla glada!!

Nu är jag tillbax i gamla svedala igen. Resan var väldans trevlig och vi hann bli både röda och bruna. Men det var attans skönt att komma hem igen.

Någon som vill fika med mig snart?!

• nell

Jag vill fika snart Tycker att det var alldeles för länge sedan nu!!

Tjörnbrud - Jag kommer vara på stan hela eftermiddagen så ifall du är sugen på en kort fika så kan du slå en signal på min mobil. Hinner dessvärre inte med någon längre fika idag för jag har en hel lista med saker som jag måste fixa Vad härligt att ni har haft en bra resa!

Ha det så bra i solskenet!
    Kramar från Nell.

• Gift Anna

Jag me`!

När?
    Var?
    Hur?

Dessvärre är det mycket med det"jordiska"denna veckan, men kanske nästa?, någon som kan/har lust då?

• kea76

Är det någon som har hört hur det går för Jossan?? Jag har inte sett henne här på läääänge..

• Gift Anna

undrar samma, Kea!, har mailat henne,men hon har inte svarat så jag vet ärligt talat inte vart hon tagit vägen?

• _MissJossan_

Hej!

Jag är här igen :) Usch vad dåligt samvete jag har för att jag inte hört av mig alls på hur länge som helst :( Detta har sina förklaringar dock, extremt mycket på jobbet och lite privata fnurror på tråden tyvärr =/ Så internet har jag inte ens vart i närheten av. Men nu är jag här i alla fall :)

Antar att jag missat en HEL del fika *ler* Är det för sent att haka på nästa?

• Gift Anna

Jossan!!!!!

Så kul och höra från dig!

Vart tog du vägen?

Såklart skall du hänga med på nästa fika! :D

Hur går det med bröllopsplaneringen?
    Vi har börjat träffas hemma hos varandra ibland ochså.

• nell

Vad säger ni om en fika den 17:e? Jag har, precis som Anna, en hel del den här veckan så nästa vecka skulle passa bättre. Är det någon som varit på Antiket? Det låter som ett trevligt fik, men jag har aldrig varit där. Tror det ligger längst upp på Kungsgatan...

Ha en bra dag!
    Kram,
    Nell.

Svar på tråden Träff-tråden 2