• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • West

*hoppar å skuttar å trallar* (Tur det är vårsångsdags ikväll för jag är "Glad såsom fågeln i morgonstunden" :D

Åhhh! Jag vill också fika! Fika! Fika! FIKA!!!

Får dock fundera till imorgon, beror på jobb (ovanligt va...;)) - *ler lite finurligt*

• Gift Anna

West, hur många gånger har du inte bangat?

• Gift Anna

...Får man lov att boka en "öppen biljett" vet ej om jag hinner eftersom jag slutar sent på praktiken. Hade var jättetrevligt att träffa alla, inte minst Tjörnis..... :D

• lilla L

Jag hade ju glömt att jag bokat tid för stora tjejen hos frissan imorgonkväll!

Kan tyvärr inte komma den här gången - heller! Antar att jag hinner gifta mig innan jag lyckas få tid över att fika med er!

Hoppas att ni får det trevligt iallafall!

• Snuttan aug -04

17:30 Lejontrappan!! Låter fantastiskt!!! Vi har ju varandras mobilnummer om nån blir sen!
    Vi ses!

• nell

Okej, 17:30 vid Lejontrappan. Nu är det bestämt!
    Kul att träffas igen! *längtar till ikväll*

• Tjörnbrud

17.30 vid Lejontrappan - det är noterat. Och jag tar Entertainment-häftet med mig. Jag sticker till stan vid 11-tiden idag, så blir det ändrade planer under dagen så får ni ringa!

Iiiih, vad kul det ska bli att ses!

• Snuttan aug -04

Entertainment-häftet packat och jag tar med glatt humör och digitalkameran med lite bilder!!
    See you!!!

• Maggi

Oj oj. Det går utför. Har ju glömt entertainment. *skäms*

Hinner nog hem och hämta det!

Hmm typiskt alltså!

/M

• nell

Åh nej!! Jag glömde ju också entertainment-häftet hemma. Attans! Tror inte att jag hinner hem emellan heller... Nåja, jag får fika billigare någon annan gång...
    Vi ses ikväll!
    //Nell

Svar på tråden Träff-tråden 2