Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
*hoppar å skuttar å trallar* (Tur det är vårsångsdags ikväll för jag är "Glad såsom fågeln i morgonstunden" :D
Åhhh! Jag vill också fika! Fika! Fika! FIKA!!!
Får dock fundera till imorgon, beror på jobb (ovanligt va...;)) - *ler lite finurligt*
West, hur många gånger har du inte bangat?
...Får man lov att boka en "öppen biljett" vet ej om jag hinner eftersom jag slutar sent på praktiken. Hade var jättetrevligt att träffa alla, inte minst Tjörnis..... :D
Jag hade ju glömt att jag bokat tid för stora tjejen hos frissan imorgonkväll!
Kan tyvärr inte komma den här gången - heller! Antar att jag hinner gifta mig innan jag lyckas få tid över att fika med er!
Hoppas att ni får det trevligt iallafall!
17:30 Lejontrappan!! Låter fantastiskt!!! Vi har ju varandras mobilnummer om nån blir sen!
Vi ses!
Okej, 17:30 vid Lejontrappan. Nu är det bestämt!
Kul att träffas igen! *längtar till ikväll*
17.30 vid Lejontrappan - det är noterat. Och jag tar Entertainment-häftet med mig. Jag sticker till stan vid 11-tiden idag, så blir det ändrade planer under dagen så får ni ringa!
Iiiih, vad kul det ska bli att ses!
Entertainment-häftet packat och jag tar med glatt humör och digitalkameran med lite bilder!!
See you!!!
Oj oj. Det går utför. Har ju glömt entertainment. *skäms*
Hinner nog hem och hämta det!
Hmm typiskt alltså!
/M
Åh nej!! Jag glömde ju också entertainment-häftet hemma. Attans! Tror inte att jag hinner hem emellan heller... Nåja, jag får fika billigare någon annan gång...
Vi ses ikväll!
//Nell