Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Åhh jag vill verkligen vara med... Undrar om jag kan få till det den här gången?
När och var och hur?
Undrar lilla L - som inte ens har två veckor kvar till bröllopet nu...
Grattis i förskott då lilla L! självklart får du hänga med, det är öppet för alla! :D
Får fundera angående fikat på tisdag...
Grattis igen till Maria och Tommy!
Hej allihopa!
Bröllopet var jättefint och vilket fint väder dem fick! Var ute på orust idag och det var mulet grått och regnet duggade tätt! Jag som hade hoppats få bearbeta min solbränna(?)
Tack KUS och Snuttan för en jättetrevlig dag! :)
Maggi - Hade tyvärr inte möjlighet att svara igår men nu vet du från flera källor att det var fint :)
Count me in! Bangar aldrig fika! Det är bara ett måste och det är ju så msyigt och trevligt!
/M
Lilla L nu kan du prata om ditt bröllop för jag kan inte komma med...
Kram!
Fika på tisdag. Jag är på!
GRATTIS!! Maria & Tommy. Vilken fin dag ni fick!
HEJ!
Tusen tack för uppvakningen vid kyrkan i lördags och lika många tack för telegrammet!
Vi hade en fullkomligt underbar dag, mycket tack vare det oslagbart vackra och varma vädret. Skärhamns prakt kom till sin rätt i solskenet. Tänk att vi kunde ha välkomstdrinken ute på bryggan..!
Jag kommer gärna med på fikat i morgon! Jag ska till frissan och KLIPPA mig(äntligen) i morgon vid tolv-tiden. Sedan skrotar jag på stan tills det är dags. öh, när var det dags..? Och var ska vi ses?
KRAM från fru S
UPPVAKTNINGEN menade jag ju! Inte någon sömnig uppvakning..!
Vad kul att du kommer med på fikat i morgon, Tjörnis! Då kan vi få en liten resummé (eller hur det stavas) över bröllopsdagen
Var och när ska vi träffas? Kl 17:30? Lejontrappan? Vasaplatsen?
Tycker det låter jättemsyigt och roligt att träffa tjörnis med.
Vad sägs om 17.00 lejontrappan och sedan traska någonstans, många hade ju entertainment kan man inte ta ett sådant cafe!?
/M