Mercilon 28 och tappad sexlust
Jag har panik...
Min sambo har sagt att hon inte kännt för att ha sex på länge (typ 3-4 månader). Hon säger att när vi väl har sex, kommer över tröskeln, så är det bra. Men innan så känner hon inte för det säger hon.Ungefär som om man inte får ta på henne på ett sätt som kan tolkas som ett sexuellt närmande. Allt är bra för övrigt har hon sagt. Nu är saken den att hon har dragit en slutsats som gör mig väldigt ledsen. Hon säger att eftersom hon inte känner för att ha sex måste de bero på att något saknas. Så för en drygt en vecka sedan kom det på tal och hon tyckte vi skulle göra slut och flytta isär. Så nu letar hon lägenhet. Men hon bor kvar här ännu, och vi är kärleksfulla mot varandra. Kramiga, pussiga och vill ligga nära och så. Det gör mig så förvirrad när hon säger att hon inte känner för at ha sex, och att det måste bero på att något saknas. Hon vill vi ska fortsätta träffas sen när hon har flyttat och se om det blir något igen. En kompis till mig frågade om hon åt p-piller och sa att de kanske ligger bakom. Hon började med dem för 3-4 månader sen efter en, törs jag säga det, en abort. Det passar bra in tidsmässigt... Vad gör jag och hur kan jag säga till henne att kanske beror på p-pillren? Vore ju hemskt att ett annars väldigt bra förhållande skulle krasa pga p-piller. :( Läste här på bröllopstorget att det fanns folk med liknande erfarenheter med Mercilon 28 och tappad sexlust. Snälla, hjälp en desperat kille rädda förhållandet....