Hur vet man om personen älskar en?
HEJ
Jag är 40 år och lever med en man på 45 år.Han är väldigt maktutövande vill ha kontroll över allt vill kränka mig.Han säger att han älskar mig så mycket att han kan dö det säger han varje dag.Men dessemellan får jag ta emot aggressiva utskällningar om hur dålig jag är i allt.När jag tvättat golv tex då tvättar han om allt för det är inte bra gjort av mig.Han är överpedant man får inte spilla en droppe för då jävlar.Han har två barn som är 15 och 12.Den ene på 12år har han skadat så han går i terapi nu och vill ej vara hos sin pappa.Hans ex fru har sagt till mig att vara kaxig och tuff för hon vet hur det är att leva med honom.Jag har 2 barn på 10 och 4.Den stora får jag lov att ha i huset var 14 dag men den lille förbjuder han att han skall vistas i hans hus så jag träffar honom just nu dagtid.Jag undrar hur kan man säga att man älskar någon så mycket när man gör som han gör?Är det kärlek eller vad?Eller vill han bara ha en älskarinna,hushållerska m.m.Nu har han sagt att jag skall ta en lägenhet där jag kan bo med mina barn var 14 dag så han slipper dom.Sen dom resterande dagarna vill han att jag skall bo hos honom och betala för mig där också.Sen säger han att jag skall köpa julklappar till hans barn men han tänker inte ge mina.Är han normal eller?Jag orkar snart inte mera saknar mina barn och skulle vilja att vi var en stor familj.Han påstår också att han kan fixa 20 åringar på löpande band för han har truten med sig säger han.Alla fotomodeller kan han få säger han fast han både klär sig och ser ut som en bonne.