• Idun

Hur länge väntade ni?

Det sägs ju att det inte är bra att hoppa i säng med varandra på "en gång" om man vill att det ska bli seriöst. Här inne har väl de flesta fasta förhållanden och därför undrar jag: hur länge väntade ni med att ha sex?

Vi kände varandra sen innan men vårt förhållande började med att vi hade sex en sen natt när vi träffats ute av en slump! Det blev ju lyckat ändå!!!

• Svar på tråden Hur länge väntade ni?
  • Cecilia2

Så fort tillfälle gavs och vi var på det klara att vi skulle fortsätta träffas. Det var fyra dagar efter en fest då jag berättade för honom att jag var intresserad... och det visade sig att intresse fanns åt andra hållet också. Hade förmodligen blivit redan dagen efter, då han kom över till mig på besök, om jag inte hade varit så fruktansvärt bakfull...

Finns väl ingen anledning att ifrågasätta någons val.. man gör som man vill av olika skäl.

• Santa Fe

Tror det var på 3:e daten, men eftersom vi bara sågs på helgerna i början så tog det i tid en månad.

• jambasi

vi hade sex efter några dagar. men det har ju hållt länge än då :)

• Bonzan

För oss tog det ungfär 4 månader då jag tidigare varit i ett mycket våldsamt förhållande och hade mycket ont och min älskling väntade. Nu jag var redo var han mycket mycket försiktig och frågade hela tiden om jag var okej. Det blev en underbar natt och det var första gången jag frivilligt hade sex, han fick min själsliga oskuld skulle man kunna säga medans mitt ex bara "spräckte" mig...

• eam

Vi var vänner i ett år sen strulade vi och hade sex innan vi blev ihop... nu är vi gifta.

• Carmencita

En vecka (en intensiv vecka då vi träffades i stort sett hela tiden)...

• babytears

Första kvällen!!
    Ingen trodde väl särskilt mycket på oss, men här står vi nu....gifter oss i sommar.

• jesslin*fru*

Ja, om jag ska vara ärlig så var det första kvällen. Och då var vi inte officiellt tillsammans. (jag som strulade i början om oss). Men nu är vi gifta sedan snart 5 månader och har varit ihop över 4 år.

• Ailurofll

Vi träffades på krogen och hade sex första kvällen. Så vi hade alltså bara känt varandra i några timmar - i onyktert tillstånd.

Nu är gifta, och ska leva lyckliga i alla våra dagar

• Oliven

På 5:e daten, efter en vecka.
    Hade bestämt mig innan för att vänta längre men det kändes ju så rätt.
    Och så hade vi ju "dejjtat" hyfsat intensivt

• Anna-M 20/6-03

Efter en vecka ;)
    Men det gick ju bra ändå, vi gifte oss i somras och väntar vårt första barn..

• johannajarfelt

Vi hade sex på första träffen, i bilen på väg hem från bion...Då hade vi suktat efter varandra på avstånd i flera veckor och kunde bara inte vänta i en minut längre.

Nu har vi varit tillsammans i 3 år och gifter oss nästa sommar.

Svar på tråden Hur länge väntade ni?