• Idun

Hur länge väntade ni?

Det sägs ju att det inte är bra att hoppa i säng med varandra på "en gång" om man vill att det ska bli seriöst. Här inne har väl de flesta fasta förhållanden och därför undrar jag: hur länge väntade ni med att ha sex?

Vi kände varandra sen innan men vårt förhållande började med att vi hade sex en sen natt när vi träffats ute av en slump! Det blev ju lyckat ändå!!!

• Svar på tråden Hur länge väntade ni?
  • Ettolrach

På andra träffen. Det hade blivit på första om jag inte hade varit tvungen att åka iväg på ett ärende.

Jag vet inte varför man ska vänta bara för att det ska vara så...

• odin

Vi sov tillsammans några gånger innan vi got down to business och totalt tog det kanske 4 veckor efter att vi blivit ett par. Vi var rätt unga och tog det i vår takt.

• Mrs Brady 2 B

Första gången vi var hemma hos honom...skulle ha kollat på film men det bidde inte riktigt så...

• Gun

Vi sov ihop ett par gånger först. Sen efter tre veckor så gjorde vi det. Då hade jag varit bortrest en vecka.

• Nils

Vi träffades som vänner i någon månad först. Sen när vi blev ett par så dröjde det 12 dagar innan vi "fick till det"...

• hea

Vi träffades på nyårsafton hos mina föräldrar.han var där med brorsan och jag kom dit för att äta och hämta mina barn.Satt väl och tittade på varndra men ingen gjorde eller sa något ordentligt.Sen var vi bägge med min bror på midsommar och efter ett skämt han hakade på småhånglade vi sen resten av dagen.När vi kom hem till brorsan tyckte han till sist vi var för intima och kastade ut oss.Då åkte vi hem till honom och gjorde det på riktigt och sen har vi hängt ihop.
    Vi ska gifta oss 20/12 knappt 2 år efter vi sneglade på varandra!

• Johanna = en lat kock

hade känt varann ett par år varit ett, officiellt, par i hmm ca 30 timmar eller så... :)

(hade varit kära i över ett år utan att göra något åt det)

• essex

Vi har varit ett par i ca fem år. Vi väntar till bröllopsnatten...

• liina

Hej!

Jag tror det dröjde ca 2,3 veckor innan det hände nåt i sänghalmen.

Men vi spenderade mycket tid säng och soffliggandes de första veckorna, kramandes och pussandes.

Visst är det underbart att vara nykär och kunna ligga och prata till 6 på morgonen!
    Men det var på den gamla goda tiden, nu vill jag sova på nätterna

• Jennie med ie

Vi träffades/blev tillsammans 28 oktober och hade sex med varandra första gången den 10 november *ler* Jag vet exakt eftersom det var hans födelsedag.... Så, 2 veckor alltså. Men vi sov ihop redan första natten.

Svar på tråden Hur länge väntade ni?