• Idun

Hur länge väntade ni?

Det sägs ju att det inte är bra att hoppa i säng med varandra på "en gång" om man vill att det ska bli seriöst. Här inne har väl de flesta fasta förhållanden och därför undrar jag: hur länge väntade ni med att ha sex?

Vi kände varandra sen innan men vårt förhållande började med att vi hade sex en sen natt när vi träffats ute av en slump! Det blev ju lyckat ändå!!!

• Svar på tråden Hur länge väntade ni?
  • isola

essex!

Menar du allvar? Hur tänker ni då? Jag menar inget elakt alltså utan är bara nyfiken...för det kan väl inte vara så vanligt med ett sådant ställningstagande...
    ? Finns det fler på här på BT som tänker vänta till bröllopsnatten?

• Dea

Redan på första dejten.
    Men vi kände varann rdean från jobbet.

• Jennie med ie

isola, ja det finns fler. Och det har varit ganska intensiva diskussioner om det här på BT innan *minns*

• Guldfisken

Vi hade sex på tredje dejten...

• Chinna

OJ! Nu är det dags för en åsikt! HUR kan man vänta med sex i 5 år????
    Visst, jag klarade mig utan detta i 5 år men det är en helt annan sak. Jag ÄLSKAR min man och vi är inte gifta men vad sjutton spelar det för roll?
    /habibi

•  jansson

Chinna
    ...huuuur kan man ha sex på första träffen/månaden/veckan etc?

Man utgår från olika livsåskådningar, då blir det såna här konstiga formuleranden eller hur jag ska uttrycka det!!

• CyberPet

Eftersom vi lärde känna varandra via Internet så tog det 6 månader innan vi faktiskt träffades öga mot öga och då tog det kanske 2 dagar innan vi inte kunde hålla händerna borta. Men då hade vi bestämt oss för att vi hörde ihop och 6 månader efter det flyttade han till Sverige.

Petra

• Paulina

Tredje dejten var det. Alldeles lagom och vi trodde båda att vi skulle snart behöva skiljas (bodde inte i samma land då) . Så blev det inte, som tur var!

• anncaBq

På dagen 3 månader! :)

• Anka

Vi hade varit kompisar i 1,5 år innan vi blev ett par och sedan dröjde det ytterliggare 9 månader. Passade oss väldigt bra!

Svar på tråden Hur länge väntade ni?