• Idun

Hur länge väntade ni?

Det sägs ju att det inte är bra att hoppa i säng med varandra på "en gång" om man vill att det ska bli seriöst. Här inne har väl de flesta fasta förhållanden och därför undrar jag: hur länge väntade ni med att ha sex?

Vi kände varandra sen innan men vårt förhållande började med att vi hade sex en sen natt när vi träffats ute av en slump! Det blev ju lyckat ändå!!!

• Svar på tråden Hur länge väntade ni?
  • Gerda

Tja... 2 veckor eller tio år eller 5 år?
    Beror på hur man räknar.

• ninonica

Vi gick tvärt emot allt vad min hjärna försökte säga mig och hade sex redan första gången vi träffades. Vi hade lärt känna varandra över telefon under några veckor. Men det gick ju utmärkt det också!! Har varit gifta 2½ månad nu. *ler*

• Lill Anna  8/7-04

Fösta natten vi sov tillsammans, vi hade då varit tillsammans i 10 dagar..

• deianeira

Vi hade pratat i timmar varje dag i 2 veckors tid iom att vi gick på samma jobbsökeriaktivitet. Så första natten vi sov tillsammans hände det och då hade vi ett par i några dgr bara

• Ellte

Tja...vi hade känt varann i typ 5 år...varit nära vänner drygt ett år...och ett par i..hmm..Det beror på hur du menar :) Vi låg inte med varann förrän efter ett halvår eller så ;)

• TeaSpoon

Vi hade mailkontakt mellan februari-mars, var kompisar mars-april och i april "bara det hände" en kväll när vi satt hemma hos mig och käkade och kollade på tv... har vari ihop sedan den där kvällen i april 2001 och varit gifta sedan 27/7 -02

• emy

Inte alls, raggde upp honom på krogen i syfte att ha sex med honom. Föredrar att ta reda på om man passar ihop så först, innan man blir intresserad på riktigt. Det är jobbigt när et förhållande faller sönder för att man inte passar ihop sexuellt.

• Miniängeln

två veckor ungefär, vill jag minnas. Han var oskuld men inte jag. (Jag kände mig som en mansslukerska!)

• Chatarina Regina

Vhade varit kopisar i ett år men några timmar efter ja hade sagt JA till bli hans flickvän så hände det. Nu har vi varit tillsammans i två och ett halft år... och siktar på evigheten!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur länge väntade ni?