Rapportera eventuella buggar här!
Kan väl erkänna att jag va för lat för att läsa alla sidor.....
det syns inte när jag har fått meddelanden... Så jag trodde jag hade gjort en medlem riktigt förbannad eftersom jag aldrig fick svar på tre veckor men i trådarna var personen aktiv ;)
Undrar fortfarande hur man kan se varandras bilder, alltså gallerie bilderna???
Någon som kan hjälpa mig???
Varför är det helt plötsligt reklam mitt i trådarna?
Jag har ändå ad-block aktiverat men en reklamfilm spelas upp mitt i allt.
skitirriterande!
Nu har ni bytt färg på annonserna så att dom blandas mer med foruminläggen.
Jag har nog säkert hunnit anmäla 3 annonser i dag - som jag trott varit felplacerade för att färgen varit så nära foruminläggens färger.
Om ni nu absolut MÅSTE ha foruminlägg och annonser i samma flöde så är det bra att ha en rejäl färgskillnad mellan dom så att man ser tydligt vad som är annons och inte.
Men allra helst så får ni skapa en egen kategori och samla annonserna där. Dom är fortfarande lätta att hitta då, men tar inte upp hela forumet.
Jepp... helt värdelöst.
Speciellt om man är lite på "jakt" efter reklamspammare ;)
Man vill ju inte anmäla folk som gjort rätt liksom...
Jag vill anmäla ytterligare en gång (fick inget svar förra gången) på att de inte går att lägga in bilder i inläggen med de nya BT, går man tillbaks till de gamla så går de dock men de borde ju fungera även på de nya..
Det går att lägga in bilder.
Men det tar lite tid för dom att ladda upp. Och det är antagligen samma som i gamla BT att man måste ha "rätt" browser.
Jag har flera gånger trott att "nehepp nu blev det ingen bild" och så fortsätter jag försöka ladda upp bilder... tröttnar... går och kokar kaffe och när jag kommer tillbaka så har jag 4 likadana bilder i inlägget som jag tänkt posta ;)
Mail / PM-funktionen är under all kritik fortfarande
1: Ni måste fixa så att man får aviseringar när man har nya meddelanden.
2: Varför går det inte att göra radbrytningar där? Allt blir en enda klump. Upptäckte det fenomenet i dag, känns som att något hänt eftersom jag inte tänkt på det tidigare.
3: När någon skickar en länk så blir den inte klickbar. Skitirriterande, speciellt om någon skriver "har du lust att kika in i den här tråden".
Om man försöker kopiera länken för att klistra in så hamnar man på personen som skrivit inläggets sida, för du kan inte klicka i meddelandet utan att det räknas som att man har klickat på namnet.
Och VARFÖR kan ni inte göra något åt "olästa händelser-funktionen"
Jag har två olästa händelser står det.
Ja - jag har anmält trådar och i vissa trådar skrev jag något för att försöka stoppa personen från att posta fler trådar och någon hann svara innan ni tog bort den... Jag kommer aldrig att kunna läsa dom meddeladena. Så varför kan man inte radera dom?
Eller att ni lägger in så att trådar som tas bort raderas HELT från historiken, så att dom alltså försvinner automatiskt från alla listor