• Äldre 12 Mar 09:55
    40400 visningar
    203 svar
    203
    40400

    Rapportera eventuella buggar här!

    Hej hej!

    Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

    Ha det gott
    Charlotte

  • Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Äldre 12 Mar 10:24
    #1

    Hur kommer man in på den nya sidan? Jag kom in på den på något konstigt sätt förut, men då fungerade ingenting. Så nu är jag inne på vanliga forumet. Är det något ni missat att länka i menyerna högst upp på sidan?

  • Äldre 12 Mar 10:34
    #2

    Tycker sidan ser ut precis som vanligt Förvånad

  • Äldre 12 Mar 10:42
    #3

    jag fick nya sidan ett kort tag, sen när jag laddade sidan igen så såg jag bara gamla bt :/ 

  • Äldre 12 Mar 11:02
    #4

    Fick också se en skymt av nya sida, men inge sidor funkade att tycka på "nånting 404" eller bad det va stod det. Den är väl inte up and running fullt ut än...men det blir väl bra när alla ettor och nollor kommit överens

  • Äldre 12 Mar 11:37
    #5

    Hej,

    Nu ska vi vara igång på nya, skrik till om ni stöter på konstigheter så ska jag förhoppningsvis kunna fixa!


    // Jens - Utvecklingschef
  • Äldre 12 Mar 11:42
    #6

    Våran bröllopssida www.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/ fungerar inte längre. Är den helt borta? Alla verktygen (bröllopssida, önskelista, bordsplacering, budget, etc) verkar inte finnas längre på den nya sidan. Jag hoppas att det löser sig för jag skulle behöva komma in och redigera önskelistan. Känns lite surt om man måste göra om allting...

  • Äldre 12 Mar 11:50
    #7
    elisabethahlman skrev 2014-03-12 11:42:30 följande:

    Våran bröllopssida www.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/ fungerar inte längre. Är den helt borta? Alla verktygen (bröllopssida, önskelista, bordsplacering, budget, etc) verkar inte finnas längre på den nya sidan. Jag hoppas att det löser sig för jag skulle behöva komma in och redigera önskelistan. Känns lite surt om man måste göra om allting...


    Hejhej,

    Vi har valt att behålla den gamla sidan på gamla.brollopstorget.se tills vidare, nu är det även aktiverat så att sidor som inte längre finns på nya skickas vidare till gamla. Du behöver dock logga in igen när du byter till den gamla sidan, men sen ska du kunna använda alla verktyg där utan problem.
    // Jens - Utvecklingschef
  • Äldre 12 Mar 11:51
    #8
    elisabethahlman skrev 2014-03-12 11:42:30 följande:

    Våran bröllopssida www.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/ fungerar inte längre. Är den helt borta? Alla verktygen (bröllopssida, önskelista, bordsplacering, budget, etc) verkar inte finnas längre på den nya sidan. Jag hoppas att det löser sig för jag skulle behöva komma in och redigera önskelistan. Känns lite surt om man måste göra om allting...


    Alla bröllopshemsidor kommer att finnas kvar, den gamla sajten kommer att finnas kvar. Jag kommer in på er sida. Om du har problem, prova att manuellt skriva in
    gamla.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/
    Men, det ska funka utan att skriva in det manuellt...

    Verktygen finns inte med på nya sajten i denna läget, men några verktyg är på gång.

    En idé för er som ska starta nya bröllopshemsidor är att göra det i våra nya bloggar.

  • Äldre 12 Mar 12:08
    #9

    Hej hej!

    Det går inte att ladda upp bilder i gruppresentationen

  • Äldre 12 Mar 12:16
    #10
    Redaktör Kristin skrev 2014-03-12 11:51:18 följande:
    Alla bröllopshemsidor kommer att finnas kvar, den gamla sajten kommer att finnas kvar. Jag kommer in på er sida. Om du har problem, prova att manuellt skriva in
    gamla.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/
    Men, det ska funka utan att skriva in det manuellt...

    Verktygen finns inte med på nya sajten i denna läget, men några verktyg är på gång.

    En idé för er som ska starta nya bröllopshemsidor är att göra det i våra nya bloggar.
    Ja, nu funkar det, efter att den blivit omdirigerad till gamla... Men jag skulle gärna veta hur man kan redigera önskelistan på den gamla bröllopssidan.
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!