Rapportera eventuella buggar här!
Kan man inte uppdatera trådstarten längre?
Kan man inte uppdatera trådstarten längre?
det syns inte när jag har fått meddelanden... Så jag trodde jag hade gjort en medlem riktigt förbannad eftersom jag aldrig fick svar på tre veckor men i trådarna var personen aktiv ;)
Jag kan fortfarande inte se statistik på bloggen. Inget som är jätteviktigt iofs, men kunde ju vara lite kul. Jag kan inte heller se förhandsgranskning när man ändrar tema och utseende på bloggen. Jag har prövat både i explorer, firefox och safari.
Jag undrar också över "Följare" som man kan se om man går in på sin presentation. Vad är det för något?
Varför är det helt plötsligt reklam mitt i trådarna?
Jag har ändå ad-block aktiverat men en reklamfilm spelas upp mitt i allt.
skitirriterande!
Vet inte om nån påpekat det tidigare men.. Det dyker inte upp nån 1a när man fått privata meddelanden..
Nu har ni bytt färg på annonserna så att dom blandas mer med foruminläggen.
Jag har nog säkert hunnit anmäla 3 annonser i dag - som jag trott varit felplacerade för att färgen varit så nära foruminläggens färger.
Om ni nu absolut MÅSTE ha foruminlägg och annonser i samma flöde så är det bra att ha en rejäl färgskillnad mellan dom så att man ser tydligt vad som är annons och inte.
Men allra helst så får ni skapa en egen kategori och samla annonserna där. Dom är fortfarande lätta att hitta då, men tar inte upp hela forumet.
På nya BT kan man inte välja kategori när man anmäler inlägg.
Jag anmälde precis ett som jag ansåg var reklam / kontaktansökan och får svaret:
Anmälan nekad, vi kan inte se att detta är hets mot folkgrupp
Öööööh... Nej, det anser inte jag heller.
Och om man då läser motiveringen jag skrev i anmälan så borde det vara förbaskat tydligt att jag INTE anmälde detta för hets mot folkgrupp heller.
Detta är andra gången det hänt.
Förra gången anmälde jag också reklam (uppenbart reklaminlägg från ett företag som ej var företagskund heller) och fick samma svar...
Mail / PM-funktionen är under all kritik fortfarande
1: Ni måste fixa så att man får aviseringar när man har nya meddelanden.
2: Varför går det inte att göra radbrytningar där? Allt blir en enda klump. Upptäckte det fenomenet i dag, känns som att något hänt eftersom jag inte tänkt på det tidigare.
3: När någon skickar en länk så blir den inte klickbar. Skitirriterande, speciellt om någon skriver "har du lust att kika in i den här tråden".
Om man försöker kopiera länken för att klistra in så hamnar man på personen som skrivit inläggets sida, för du kan inte klicka i meddelandet utan att det räknas som att man har klickat på namnet.
Och VARFÖR kan ni inte göra något åt "olästa händelser-funktionen"
Jag har två olästa händelser står det.
Ja - jag har anmält trådar och i vissa trådar skrev jag något för att försöka stoppa personen från att posta fler trådar och någon hann svara innan ni tog bort den... Jag kommer aldrig att kunna läsa dom meddeladena. Så varför kan man inte radera dom?
Eller att ni lägger in så att trådar som tas bort raderas HELT från historiken, så att dom alltså försvinner automatiskt från alla listor
Jag får bara en röd ikon för olästa meddelanden vid ringen bredvid kuvertet så att säga.
Jag får alltså meddelanden när det skrivs något nytt i forumet, men inte när jag får "mail"
Först hur jag skriver PM:et (bilden längst ner) - sen hur dom blir när man har skickat dom. Jag har klippt ihop 2 screenshots så att ni ska se före och efter alltså...
Jag får upp gamla trådar hela tiden, och de är flera år gamla och ingen har skrivit i dem nyligen heller.
Saknar fortfarande alla verktyg som fanns i gamla BT. Ska de läggas över alls?
Kan inte ladda upp bilder från alla webläsare,
SNÄLLA ADMIN!
Ni måste hitta på något för alla dessa köp & Sälj - annonser som tar upp precis HELA forumet!
Det finns många obesvarade trådar som ligger 3-4 sidor bakåt som ingen har chans att se för att dom drunknar i alla annonsinlägg . Senast för någon dag sedan fick jag gå in på sidan 2 för att hitta ett vanligt foruminlägg. Så ska det inte vara!
Ni måste hitta på något som funkar för nu liknar detta enbart en reklamsida och inget forum.
Det räcker inte med att annonser är rosafärgade
Det finns många obesvarade trådar som ligger 3-4 sidor bakåt som ingen har chans att se för att dom drunknar i alla annonsinlägg . Senast för någon dag sedan fick jag gå in på sidan 2 för att hitta ett vanligt foruminlägg. Så ska det inte vara!
Var har profilbilderna tagit vägen?
När jag såg att den var borta, så laddade jag upp bilden igen och det funkade :)