cake toppers!
Nu vill jag se vad NI hade/ska ha för cake topper på era bröllopstårtor! Ett fint brudpar? Något humoristiskt? Bokstäver?
VISA GÄRNA BILDER! :)
Nu vill jag se vad NI hade/ska ha för cake topper på era bröllopstårtor! Ett fint brudpar? Något humoristiskt? Bokstäver?
VISA GÄRNA BILDER! :)
Här kommer våran. Beställd från England... Hitade den även på ensvensksida och från Finland.. Minns inte vilken...
Min sambo älskar att åka cross och har en två gröna Kawasaki-crossar. Av en slump så hittade jag en jätterolig passande topper som vi nästan bara måste ha! Dock lite dyr, nästan 600:- med frakt, men vi funderar allvarligt på att köpa den ändå! Jag menar, vi ska ju bara gifta oss en gång och den passade sååå bra in. ;)
Självklart kom det ingen bild med när jag använde min iPad, så nu försöker jag via datorn ist! :)
Sassa84: haha, underbart! Jag förstår vad du menar, när den verkligen känns så "vi" så är det svårt att gå vidare med något annat som förmodligen inte blir lika personligt. Fotbollssparet jag visade ovan kostade dock ännu mer än 600kr tyvärr.. Men eran cake topper var ju riktigt rolig :)
Cake toppern är verkligen något jag helst vill glömma från vårat bröllop. Vi tittade på dom här på en amerikans hemsida, eftersom vi båda gillar fantasy, filmer och spel och allt sånt. Det kändes lite roligare än bara en vanlig, och som att det passade oss bättre. Framförallt den med drakarna tyckte vi om.
Min svärmor kastade sig med glädje över allt det där med bröllopstårta, och insisterade på att hon skulle fixa allt! Vi försökte visa och förklara vad vi tänkt oss, men efter någon dag ringde hon och förklarade att hon inte lyckades beställa någon av dom här. Men att vi inte skulle oroa oss för hon hade hittat en annan som passade oss perfekt. Okej tänkte vi, det var ju tråkigt att det inte gick att beställa drakarna, men vi provade själva och det gick verkligen inte, så vi tänkte att hon hittat någon annan som var lite udda och rolig.
Den här var vad vi fick. En helt vanlig cake topper. Inget fel i det egentligen, men för att "skoja till det" hade hon satt ett litet rep runt brudgummens huvud som skulle gå till brudens hand. Och visa att "jag har kontrollen", men i slutändan såg det bara ut som om brudgummen hade en hängsnara runt halsen.
Hur går man från bilderna här ovan till den här liksom?
Jaja, gifta vart vi ju i allafall. Och jag tyckte tårtan smakade bra, fast det var nog tråkigt för min man som inte gillar lakritsmousse.
Det här var våran Caketopper.
Är så nöjd med den. Nu står den i vår bokhylla och pryder som ett fint minne och som en symbol för vår kärlek.
Vi hade också Willow Trees "Promise".
Eftersom att jag samlat på figurerna ett tag och redan har 7 andra så var den självklar.
Den passar fint intill den övriga samligen :)
Vi hade denna, jag älskar den verkligen! Men det var en jäkla djungel att hitta i, det finns ju en miljard mer eller mindre fantastiska caketoppers därute!