cake toppers!
Cake toppern är verkligen något jag helst vill glömma från vårat bröllop. Vi tittade på dom här på en amerikans hemsida, eftersom vi båda gillar fantasy, filmer och spel och allt sånt. Det kändes lite roligare än bara en vanlig, och som att det passade oss bättre. Framförallt den med drakarna tyckte vi om.
Min svärmor kastade sig med glädje över allt det där med bröllopstårta, och insisterade på att hon skulle fixa allt! Vi försökte visa och förklara vad vi tänkt oss, men efter någon dag ringde hon och förklarade att hon inte lyckades beställa någon av dom här. Men att vi inte skulle oroa oss för hon hade hittat en annan som passade oss perfekt. Okej tänkte vi, det var ju tråkigt att det inte gick att beställa drakarna, men vi provade själva och det gick verkligen inte, så vi tänkte att hon hittat någon annan som var lite udda och rolig.
Den här var vad vi fick. En helt vanlig cake topper. Inget fel i det egentligen, men för att "skoja till det" hade hon satt ett litet rep runt brudgummens huvud som skulle gå till brudens hand. Och visa att "jag har kontrollen", men i slutändan såg det bara ut som om brudgummen hade en hängsnara runt halsen.
Hur går man från bilderna här ovan till den här liksom?
Jaja, gifta vart vi ju i allafall. Och jag tyckte tårtan smakade bra, fast det var nog tråkigt för min man som inte gillar lakritsmousse.