• MissK

    cake toppers!

    Nu vill jag se vad NI hade/ska ha för cake topper på era bröllopstårtor! Ett fint brudpar? Något humoristiskt? Bokstäver? 

    VISA GÄRNA BILDER! :) 

  • Svar på tråden cake toppers!
  • MissK

    Kan passa på att tipsa om något roligt jag hittade på Etsy - handgjorda cake toppers som ser ut som paret!
    Kolla in www.etsy.com/se-en/shop/WowMiniMe 

    Eftersom jag gifter mig med en fotbollsspelare tänkte jag att det kunde vara roligt med något i denna stil haha:


  • filibustern

    den här funderar vi starkt på! om det blir en cake topper blir det denna. rätt så dyr (400) men den ÄR ju så söt! och så kan man ju ha den som prydnad hemma sen^^ finns på etsy


  • frkmaria

    Den kan man säkert göra själv rätt lätt Filibustern! :) 

    Jag har hittat en med miranada-nallar som jag är sugen på. Men funderar på att göra något själv. :)  

  • filibustern
    frkmaria skrev 2014-01-31 09:13:24 följande:
    Den kan man säkert göra själv rätt lätt Filibustern! :) 

    Jag har hittat en med miranada-nallar som jag är sugen på. Men funderar på att göra något själv. :)  
    jo det kan man säkert.. men ingen av oss är speciellt konstnärliga av oss... ev. finns det ju massa annat av trä, typ hjärtan och sånt, och det är nog lättare att fixa själv :Pva söt din var! älskar ju miranda och tatty teddy-nallarna!
  • Chicita

    Vi hade ju medeltidstema så det blev ett upplyst slott högst upp
    Och titta inte för nära på tårtan Tungan ute
    Höll på att få ett psykbryt på den då ena fyllningen blev för lös så det gick inte att lägga på sockerpastan slätt.
    Så då blev det att spritsa grädde istället Skrikandes



     
  • Alyllyra

    Jag hittar tyvärr ingen bra bild på våran tårtdekoration (sitter på jobbet, så jag har bara tillgång till vissa bilder...).

    Men vi hade en Dalahäst (jag är från Dalarna) och ett Storsjöodjur (min man är från Östersund) som möttes uppe på tårtan :) Storsjöodjuret var i flera "delar" så det såg ut som att det slingrade sig upp på tårtan. Det blev precis som vi ville ha det! 

  • MissK

    Gud vilka söta! Och slottet var ju riktigt häftigt :D håller med dig filibustern, man finner viss tröst i att det kan användas som dekoration när det kostar.

  • Ponduss

    Denna har jag köpt på panduro, den är 11x6 cm och 1,5cm bred så den kan stå av sig själv.



    Sen ska jag göra nåt liknande med vimplar, så ska Love vara i mitten =)


     
  • camillastolt

    Vart hittar man MirandaNallarna som caketopper? Vi ska förmodligen ha ett glashjärta på fot med våra namn o vigseldatum ingraverat

Svar på tråden cake toppers!