Inlägg från: MissK |Visa alla inlägg
  • MissK

cake toppers!

Nu vill jag se vad NI hade/ska ha för cake topper på era bröllopstårtor! Ett fint brudpar? Något humoristiskt? Bokstäver? 

VISA GÄRNA BILDER! :) 

• Svar på tråden cake toppers!
  • MissK

Kan passa på att tipsa om något roligt jag hittade på Etsy - handgjorda cake toppers som ser ut som paret!
    Kolla in www.etsy.com/se-en/shop/WowMiniMe 

Eftersom jag gifter mig med en fotbollsspelare tänkte jag att det kunde vara roligt med något i denna stil haha:

• MissK

Gud vilka söta! Och slottet var ju riktigt häftigt :D håller med dig filibustern, man finner viss tröst i att det kan användas som dekoration när det kostar.

• MissK

Sassa84: haha, underbart! Jag förstår vad du menar, när den verkligen känns så "vi" så är det svårt att gå vidare med något annat som förmodligen inte blir lika personligt. Fotbollssparet jag visade ovan kostade dock ännu mer än 600kr tyvärr.. Men eran cake topper var ju riktigt rolig :)

• MissK

Nu struntade jag i priset och köpte en personlig cake topper som ska se ut som mig och min man! :D Jag var så inne på att ha något med humor då resten av bröllopet kommer innehålla tillräckligt mycket romantik ändå! :) Så det får bli oss två i våra tänkta outfits med rätt frisyrer, samt en liten fotboll som min man ska vila sin fot på :) Hoppas den blir bra!

Här är ett exempel på ett par: 

• MissK
    Kalejdoskop skrev 2014-02-06 19:18:58 följande:
    Riktigt grym cake topper! :) Vad fick du betala för din, och var köpte du den?
    Den kostar lite, dryga tusenlappen.. sen frakt på det. Men jag kommer spara denna som ett fint minne och ville så gärna ha något roligt och personligt till bröllopet :) Den är från etsy! här är länken:
    www.etsy.com/transaction/180388816
Svar på tråden cake toppers!