SofiaF skrev 2015-04-13 15:25:18 följande:
Åh får man vara med här? 
Vi gifter oss den 25 juli. Ca 40 gäster om alla kommer
vi har redan postat inbjudningarna eftersom det är mitt i semestern och många har redan tackat ja!!
Ja, hej! :)
Kul att ni redan hört ifrån många! Vi gifter oss samma datum, och har med skickat ut inbjudningar, men har inte fått särskilt många officiella ja. Vet att de flesta kommer (bjudit 26 pers, tror jag), men vore ju trevligt med ett "ja, vi kommer, så här många vuxna, så här många barn, vi har dessa allergier". :P
Vi fick som sagt ringarna igår! Måste visa min!
Stenen är mer lila än rosa i dagsljus, var inte beredd på den, men det gör inget! Var mest bara något jag inte tänkt på.
Men är så nöjd! Hade den på mig igår eftermiddag/kväll, för att se om den behöver förminskas men jag vet inte. Ibland passade den bra, ibland kändes det som att den var för nära att bara kunna glida av.
Sambons passade däremot perfekt, han provade sin hela kvällen med. Han blev nästan lite sur när vi skulle sova och jag påminde honom om att den inte ska användas "på riktigt" fören efter vigseln. Det blev ett "vi skulle ju egentligen kunna ha dem redan, vi är ju i princip gifta". Så söt, och lite förvånad över att han gillade den så mycket. Han har annars aldrig smycken, annat än klocka. Han har nog aldrig använt ring i hela sitt liv, trodde han skulle vara lite obekväm med den i början. Men att den är så jävla lätt (titan) bidrar nog till bekvämheten! De väger verkligen typ ingenting.
I övrigt så har jag bestämt att försöka hitta en ny klänning. Jag är bara inte vän med den jag köpte, även om den egentligen är fin.