• mirre01

Skulle du köpa denna klänning???

Jag har testat i evigheter att sälja min klänning men får den ej såld. Börjar fundera på vad felet är .vad tyckier ni om den har försökt sedan ett bra tag nu iaf månader

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 15:36
    OBS bilder finns i mitt galleri då de ej gick ladda upp i forumet

• Svar på tråden Skulle du köpa denna klänning???
  • mirre01

Av någon anledning går de ej ladda upp i forumet men laddade upp i mitt galleri kika där och ge gärna åsikter

• pnufs
    mirre01 skrev 2013-07-07 15:35:02 följande:
    Av någon anledning går de ej ladda upp i forumet men laddade upp i mitt galleri kika där och ge gärna åsikter
    Jag försökte gå in i ditt bildgalleri men då får jag ett felmeddelande som säger att jag saknar behörighet..
  • mirre01

Nejmen inte minturdag ska kolla om de går att ändra

• daniiel

Jag hoppas att det inte gör något, men jag kopierade bilderna för att kunna lägga in dom här i tråden. Jag tycker det är enklare att kunna se direkt vad man diskuterar. Om det inte var okej, så ber jag om ursäkt. Bilderna är ju dock bättre och större i ditt album, så kan ju vara en idé att kika in där också.

• mirre01

Ååå vad snäll daniiel tusen tack

• daniiel

Okej, så för att svara på frågan - nej. Baserat på den information jag har just nu, vilket enbart är fyra bilder på klänningen, så nej, jag hade inte köpt klänningen. Det baserar jag på min personliga smak, vilket ju alla blivande brudar baserar sitt inköp av brudklänning på.

Själva siluetten, att det är en "ball gown", tycker jag är fint. Det är däremot lite opraktiskt framemot kvällen, då en sådan klänning ofta kräver en underkjol med flera ringar för att komma till sin rätt. Om man inte väljer en underkjol med väldigt många lager tyll, men det blir snabbt varmt osv. Så, jag skulle antingen behöva tycka att den är fin även i en annan siluett med en mindre underkjol eller så skulle jag behöva hitta en annan klänning att använda under eventuell middag/fest. Då måste jag ha tid, utrymme i budgeten och vilja till det också.

Sedan tycker jag personligen att utsmyckningen på överdelen inte alls var speciellt fin. Tyvärr. Den hade varit finare med enbart den veckade organzan på överdelen. Och jag är själv inte så förtjust i när det är spets ner över kjolen sådär heller. Alltså, jag kan tycka att det är fint, men det är inget jag skulle välja på min egen klänning.

Sedan ska ju storlek passa, den ska ligga i rätt prisklass osv.

Vad har du skrivit i annonsen? Hur har du skrivit?

Men tyvärr, jag tror att det där är en väldigt svårsåld modell och stil.

• pnufs

Jag tycker den är fin, men jag vill nog ha en mer praktisk klänning som jag kan använda hela dagen.. Jag är ganska praktiskt lagd och skulle nog känna mig ganska obekväm i en sådan klänning tyvärr..

• Chinchilli

Nej tyvärr, den är den totala motsatsen av vad jag tycker är snyggt...

Svar på tråden Skulle du köpa denna klänning???