• Augusti13

På bröllopsdagen ser jag extra mycket fram emot....

... ja, vad ser just DU extra mycket fram emot? Svårt att välja just en sak så klart, men det kan vara kul att höra vad ni andra tänker.

Om jag ska välja något måste jag nästan säga minglet med gästerna och fotograferingen efter vigseln, men innan middagen. Då är vi gifta men har fortfarande heeela kvällen att se fram emot!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-25 15:38
    Självklart ser de flesta av oss mest fram emot vigseln ;) Men kom gärna med andra saker också, älskar att läsa vad ni skriver och känna ett extra pirr inför dagen!
  • Svar på tråden På bröllopsdagen ser jag extra mycket fram emot....
  • dellelgarin

Frukosten med mina tjejer i den fina sviten,
     ögonblicket som våra ögon möts innan vigseln,
     min fina brudnäbbs lycka över att få ha den finaste klänningen hon sett <3
    När han säger ja ;)
    När kocken presenterar middagen
    När vi får dansa den första dansen som man och hustru
    När vi vaknar dagen efter ....

Kan inte välja en grej det går bara inte  =)

• Alyllyra
    dellelgarin skrev 2013-04-23 16:22:24 följande:
    När han säger ja ;)
    Får tårar i ögonen bara av att tänka på det ögonblicket! Så jag behöver inte tänka en sekund till, detta väljer jag!
  • jimmyojennifer

Vigseln, den delen där prästen förklarar oss man och fru! Det, för mig är det som hela dagen handlar om. Allt annat är bara grädde på moset för att fira att just de ögonblicket har hänt ! 9 veckor kvar, som jag längtar!!

• daniiel

Nu är jag ju redan gift, men jag kan ju säga vad jag såg framemot allra mest inför bröllopsdagen, och det var att för första gången kalla min (numera) make för just min make :) Inte sambo eller pojkvän eller något annat, utan min man, min make. Att få höra oss bli kallade för "man och hustru" (eller liknande).

• December

Jag såg mest fram emot att vakna med min man morgonen efter. Det var den stunden som vår underbara vardag som man och fru började!:)

• annie s

När vi står där och säger "JA!" blir alldeles gråtmild bara av att tänka på det

• TheD

Jag såg fram emot att dagen skulle ta slut så jag fick gå och lägga mig.

Men om jag måste plocka något under dagen så var det när jag och fyra tjejer till gjorde ett dansnr inför gästerna efter tårtan.

• Augusti13
    dellelgarin skrev 2013-04-23 16:22:24 följande:
    Frukosten med mina tjejer i den fina sviten,
     ögonblicket som våra ögon möts innan vigseln,
     min fina brudnäbbs lycka över att få ha den finaste klänningen hon sett <3
    När han säger ja ;)
    När kocken presenterar middagen
    När vi får dansa den första dansen som man och hustru
    När vi vaknar dagen efter ....

Kan inte välja en grej det går bara inte  =)
    åh, håller med om samtliga! Kanske med undantag av kocken? haha :)
  • PiaB

Jag ser fram emot ögonblicket då vi ser varandra utanför kyrkan, bröllopsklädda Blir alldeles knäsvag när jag tänker på det. Bara vi två. Ser också fram emot att han säger ja och att få dela dagen och kvällen med våra allra käraste vänner släktingar. Vi har bara bjudit de vi verkligen vill dela den dagen med och det ska bli helt underbart, fast det dröjer några år

Svar på tråden På bröllopsdagen ser jag extra mycket fram emot....