• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • LinaNordstrom
    Caisa skrev 2013-09-16 11:45:01 följande:
    Nu kan jag inte låta bli att lägga upp detta... Kik har tyvärr fotoförbud i sin butik, då de har erfarenhet av att tjejer kommer dit, provar och fotar och skickar till Landybridal etc för att få en billigare version uppsydd, vilket är jättetråkigt och därför förstår jag verkligen deras policy. Min kusin som var med under min provning tog dock en smygbild. Egentligen hade jag inte tänkt lägga upp något här och får dåligt samvete för att jag gör det, men jag SKA verkligen köpa den här klänningen hos Kik och därför känner jag att jag borde kunna göra det med gott samvete. Jag bara måste få dela med mig. Är den inte underbar?

Kan verkligen rekommendera Kik, otroligt trevligt bemötande och underbara klänningar!

Jättefin klänning, kul med lite annorlunda kjol
  • LinaNordstrom

Här har inte planeringen kommit vidare direkt, har jobbar mkt och varit jättetrött. Men klänningen är ju beställd och jag väntar med spänning! Syrran har funderat ut frisyrer till tärnorna och vi har valt klänningar men inte beställt dom än. Sen filar vi fortfarande på gästlistan det har kommit till några och några har fallit bort..  

• Csve

Har hittat frisör! Hon har även svärföräldrar som har två cadillacs varav en som vi ev ska låna och åka i! 

• widuse

Shit...jag blir alldeles stressad när jag ser vad mycket alla planerar! Jag tänker att det är så jäkla långt kvar men risken blir väl att man står där med skägget i brevlådan dagen innan vigseln ;)

• Birris

Jag håller på att leta efter klänningar till mina brudtärnor! Har ni tips på bra sidor? Vad ska era tärnor ha på sig? :)

• mariia

Hej allihopa!

Här är det en till som ska gifta sig den 14 juni 2014.

Va långt ni hunnit i era planeringar, fy va stressad jag blir!!
    Man är så rädd att man är "för tidig" med massa planeringar och bokningar, men kanske lika bra att göra det mesta som går i god tid, eller vad tycker ni? 

har inte ens vart och provat klänning osv än :P

• osa

Vill bara säga att tycker du var vackrare i klänningen än modellen på företagets bild av den....När du bar den så kände jag att "det där kan vara en klänning för mig" men om jag bara kollade på företagets modellbilder hade jag aldrig tänkt på den två ggr...Caisa skrev 2013-09-16 11:45:01 följande:Nu kan jag inte låta bli att lägga upp detta... Kik har tyvärr fotoförbud i sin butik, då de har erfarenhet av att tjejer kommer dit, provar och fotar och skickar till Landybridal etc för att få en billigare version uppsydd, vilket är jättetråkigt och därför förstår jag verkligen deras policy. Min kusin som var med under min provning tog dock en smygbild. Egentligen hade jag inte tänkt lägga upp något här och får dåligt samvete för att jag gör det, men jag SKA verkligen köpa den här klänningen hos Kik och därför känner jag att jag borde kunna göra det med gott samvete. Jag bara måste få dela med mig. Är den inte underbar?Kan verkligen rekommendera Kik, otroligt trevligt bemötande och underbara klänningar!  

• Caisa
    osa skrev 2013-09-23 14:58:37 följande:
    Vill bara säga att tycker du var vackrare i klänningen än modellen på företagets bild av den....När du bar den så kände jag att "det där kan vara en klänning för mig" men om jag bara kollade på företagets modellbilder hade jag aldrig tänkt på den två ggr...
    Tack, vad glad jag blir! Mitt sällskap sa samma sak, så det kan nog inte bli mer rätt. Nu är klänningen även väldigt skrynklig när jag provar den och rosetten sitter slarvigt, så det borde bli ännu bättre sedan när jag beställt min egen. Skrattande 
  • LinaNordstrom

jag har börjar fundera lite på en annan festlokal som ligger finare till, har skickat iväg ett mail till dom får om dom svarar..  

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet