meandmylove skrev 2014-05-17 12:17:53 följande:
IQbee, helsike vilken fin bakelse! Du kommer vara fantastisk. Jättefin kudde också, har ni en liten ring bärare också? Vi har 2 näbbar (dottern och hennes kusin ca 1,5 båda) skulle dock aldrig våga lämna varken ringar eller blommor till dom. Blommorna skulle de säkert ätit upp och nu när jag tänker efter så skulle de säkert svalt ringarna också.
JAG FICK PRECIS LITE PANIK! Jag har köpt en ivory klänning, inte vit men verkligen inte gräddig. Däremot har mannen en VIT skjorta.. ajajajaj, kommer det se knäppt ut? Jag såg nämligen precis en bild på en brud i crew färgad klänning med mannen klädd i kritvit kostym. Det såg FRUKTANSVÄRT ut! Bör vi leta ny skjorta?
jajaja tack =) jo vi har en kusin som kommer vara ringbärare:) jag sydde på ett band som man knyter ringarna på och jag lovar att dom inte lossnar .. tanken är väll att en vuxen ger dom precis innan för man vet ju aldrig =)..
Ja du tycker du att det är fruktansvärt så kolla en annan skjorta men skjortor är ju många gånger väldigt vita så det i mina ögon ser inte konstigt ut.. Bara ni har någon färglick som knyter varandra.. hm.. du kan alltid titta om du hittar någon du gillar bättre...
- Psalmer... Vi träffade prästen idag och jag är helt clueless hur det går till så jag fick låna psalmboken för att välja psalmer.. jag har förstått vilka som är mest populära men tänkte göra en research.. sen är det ju in och utgång.. helst ville jag inte ha musik alls men prästen tyckte att det är bäst... Vi kommer ha två präster en syriansk och en svensk så våran vigsel lär ju ta ca en timma ... :)
Några tips på psalmer? Den blomstertid nu kommer associerar jag lite för mycket till skolavslutningar.. jätte vacker men jag ser skolan framför mig på något sätt...
Nokaro: härligt! den passar dig perfekt :)