• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Caisa
    Maria466 skrev 2014-03-27 16:59:23 följande:
    Ja verkligen. Lite därför vi gifter oss just 7 juni. Mamma finns inte med oss i livet längre, så vi (läs jag ;) ) valde att gifta oss på hennes födelsedag 
    Åh vad fint, då får hon vara med på ett sätt ändå! :)

Jag valde 7 juni för att början av juni är min favorittid på året, det är så vackert då! :)
    7 juni 2014
  • meandmylove

Jennie1414!! Så snygg klänning!! Du kommer se strålande ut på din dag. Var i landet bor ni? Var ändrar du för korrigering?

LinaNordström; Vi köpte en boss kostym på deras outlet för 2 månader sedan. Vi har dock skjutit uppinköpet av skjorta och slips, herrn vill inte ha väst. Däremot har vi klickat hem ett par snygga machettknapp ar på ebay!

Jackie; VÄLKOMMEN!

• tess

7 juni för vår del också. Var inte med på listan. Rappestad kyrka utanför Linköping.

• tess

Jag kan inte skriva något alls på nya sidan?! Fick logga in på gamla för att kunna skriva något på tråden. Någon annan som har det problemet (Använder IE och det fungerade dåligt innan och nu inte alls)

• tess

ÄR det någon som har förslag på alhoholfritt som är utan bubblor och ej med röda bär (pga allergie). Både till maten och som alternativ till champagne.

• Milli
    Jennie1414 skrev 2014-03-28 08:13:10 följande:

Bytte till gamla sidan, då funkade det :) ( Skall som sagt läggas upp lite )

Jag måste också byta till den gamla sidan om jag ska lägga in bilder :( Skrev i forumet där man rappoterar buggar men fick aldrig något svar om de. Du kanske kan skriva där du med så dom ser att flera har de problemet.. :) 
  • Janda

Äppelmust, fantastiskt gott. Vi funderar på att ha det som välkomstdrink på vårt bröllop. Finns massor med olika sorter med olika karaktär. Annars fläder, finns mindre söta som i alla fall jag skulle uppskatta på ett sommarbröllop.

tess skrev 2014-03-28 21:49:43 följande:

ÄR det någon som har förslag på alhoholfritt som är utan bubblor och ej med röda bär (pga allergie). Både till maten och som alternativ till champagne.

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet