• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • meandmylove

JAAAAAA!!! KLÄNNINGEN ÄR POSTAD MED DHL EXPRESS!! LYCKAN ÄR TOTAL!!

kommer frösta dagarna av nästa veckan!! YEEEEY!!

• Milli
    LinaNordstrom skrev 2014-03-21 19:17:13 följande:
    Tyvärr blev det inte alls bra när jag skrev ut, så jag ska göra egna nya i Word.
    Jaha vad synd då, trodde de var bra kvalite eftersom du skrivit ut dom ja.. Jag gjorde dom ju i paint ja :)
  • Kittwn
    meandmylove skrev 2014-03-22 11:14:54 följande:

Det är sämst med denna sidan, att det inte går att lägga upp bilder.. Bilder är ju halva grejen!!

Kittwn, gött att prova klänningen. Är du i Sverige nu? Hur mycket vill du gå ner då? Jag börjar bli orolig för min klänning.. Beställde på Etsy.com och har haft mycket kontakt med tjejen som syr, beställde också med en slöja. Den skulle ha skickats i början av mars men sen har det flyttats fram och senaste var att hon skulle skicka den med express DHL och den skan komma senast 25/3. Fortfarande inget meddelande om at den är skickad.. Mejlade hennes igår och skrev att det är OK om den är lite sen men jag måste bli meddelad om det!

Hon Har fortfarande inte svarat (24h sedan), hon brukar svara på någon timme bara.. Ska jag börja oroa mig på riktigt? Gaaaaaah!!!

Ja! Jag förstår inte vad som hänt :(

Yes nu är jag i Sverige :) vet inte exakt. Har gått ner 7 sen nyår. Ligger på 67 nu och ville vara under 65 på bröllopet så de diffar ju inte mycket. Men tycker mina armar såg så flabbiga ut i klänningen. Egentligen är väl hela jag lite för slapp och degig men de är jäkla svårt att få till tid att träna när jag är hemma med en 10 månaders och hennes pappa jobbar upp mot 12 timmar om dagen 6 dagar i vecka =/

Skönt att klänningen är på väg! Om de löser sig med bild uppläggandet här så hoppas jag vi får se bilder snart! 
  • meandmylove

Jag förstår att det är svårt med litet barn hemma. Är själv hemtame D en 18månaders och gravid v 21.

Men det finns ju massa övningar på nätet? Kanske kan det räcka med typ plankan eller squats lite var dag och låta bli allt för mycket sött, fett och kolhydrater!

Jag tror verkligen inte på att ställa in allt, man måste palla mer än en vecka ju..

Jag är ordinarie 50kg på 170cm, just nu är jag uppe på 58 kg, men mage som en 30veckors.. Sist gick jag upp till 75 så jag försöker att inte öka så mycket.. Bröllop i v 33, då vill man ju fortfarande kunna gå normalt utan att behöva ta med rulla in till prägeln med rullatorn..

• meandmylove

Oj vad jag slinter på tangenterna med Ipaden..

Är själv hemma med en 18 månaders*

Rulla in till prästen med rullatorn*

• Caisa

Nu har jag för trettielfte gången ändrat mig angående min brudbukett... Har varit helt inställd på rosa pioner, men nu vill jag ha vita pioner kombinerat med vit hortensia! Tanken slog mig när jag köpte lite vit hortensia till hemmet idag. Sååå vackra!
    Har bara hittat en bild på en bukett som liknar det jag tänkt mig lite. Fast då endast med hortensia och pion! Och sedan dekorationer med samma blommor på borden. :)

7 juni 2014
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet