meandmylove skrev 2014-03-22 11:14:54 följande:
Det är sämst med denna sidan, att det inte går att lägga upp bilder.. Bilder är ju halva grejen!!
Kittwn, gött att prova klänningen. Är du i Sverige nu? Hur mycket vill du gå ner då? Jag börjar bli orolig för min klänning.. Beställde på Etsy.com och har haft mycket kontakt med tjejen som syr, beställde också med en slöja. Den skulle ha skickats i början av mars men sen har det flyttats fram och senaste var att hon skulle skicka den med express DHL och den skan komma senast 25/3. Fortfarande inget meddelande om at den är skickad.. Mejlade hennes igår och skrev att det är OK om den är lite sen men jag måste bli meddelad om det!
Hon Har fortfarande inte svarat (24h sedan), hon brukar svara på någon timme bara.. Ska jag börja oroa mig på riktigt? Gaaaaaah!!!
Ja! Jag förstår inte vad som hänt :(
Yes nu är jag i Sverige :) vet inte exakt. Har gått ner 7 sen nyår. Ligger på 67 nu och ville vara under 65 på bröllopet så de diffar ju inte mycket. Men tycker mina armar såg så flabbiga ut i klänningen. Egentligen är väl hela jag lite för slapp och degig men de är jäkla svårt att få till tid att träna när jag är hemma med en 10 månaders och hennes pappa jobbar upp mot 12 timmar om dagen 6 dagar i vecka =/
Skönt att klänningen är på väg! Om de löser sig med bild uppläggandet här så hoppas jag vi får se bilder snart!