Bytte tillbaks till den gamla BT och då verkar de gå att ladda upp bilder :) Detta är vad jag pysslat med de senaste 14 dagarna :)
En aktivitetsbok som alla barn ska få så de har något att pyssla med när de börjar bli uttråkade av tal eller att sitta still. Ska packa in den i cellofan med en multifärgpenna. Har bara skrivit ut ett färdigt exemplar ännu och hitills har denna dagit mig 6 timmar och då har jag som sagt inte skrivit ut mer än att jag blivit nöjd med ett häfte (har ändrat massa under tidens gång). Är 20 sidor i boken, var inte de enklaste med dubbelutskrift då jag inte testat de tidigare men nu börjar jag bli van ;)

Har märkt att jag gjort en ruta för lite i korsordet men de ordnas självklart innan alla skrivs ut ;)
Har även fjort bordsplaceringstavlan nu, den är 90x120cm så den blev rätt stor. Har sågat och målat och klistrat på jättefina blingbling bokstäver så de passar vårat tema :) Har förberett sålångt jag kan, själva bordsplaceringen gör jag efter alla osat :)

Har även gjort ett stort hjärta som ska hänga bakom oss där vi sitter :)

Och så har jag och mannen byggt ihop en låda som önskebrunnen ska stå på, Den är inte helt klar än, ska limma ihop kanterna så inte skarvarna blir så tydliga.. Blir nog bra detta när bröllopsdagen kommer :) Nu är nästa steg att börja med festhäfterna som jag redan bestämt hur de ska se ut och vad som ska vara på vilka sidor osv..

Hoppas nu bara inte att någon av våra inbjudna ser detta ;))