• Emmalinnea

Passar jag i detta?!

Jag köpte min klänning,skor å underkläder för ett tag sedan men nu så känns allt fel..  
    Nu är det bara 2 månader kvar till bröllopet och jag börjar känna mig riktigt stressad...
    Vi ska vara i en trädgård och gifta oss och jag har valt släp på min klänning dessutom... funkar det ens??
    Blä jag blir så ledsen...

• Svar på tråden Passar jag i detta?!
  • Jag han

Skor kan jag inget om, men klänningen är ju så in i helskotta snygg, och sitter hur snyggt som helst!! Det värsta som kan hända är att släpet blir lite smutsigt om du väljer att ha det nere i trädgården. Men byt för fan inte klänning!! Verkligen jättefin!! 

• Emmalinnea

Va goa ni alla är  Bara 8 veckor kvar nu å jag är så nervig!!! men kollar fortfarande på lite andra klänningar som inte är riktiga bröllopsklänningar...tror jag ser för prinsessig ut, men va tusan det kommer jag ju aldrig för göra igen så man kanske borde ta chansen... hmm... svårt

• Koyal

Du kan ju knyta upp släppet så slipper du tänka på att släpet drar i marken.

• Emmalinnea
    Koyal skrev 2013-04-08 18:44:29 följande:
    Du kan ju knyta upp släppet så slipper du tänka på att släpet drar i marken.
    har en lite ögla på släpet så jag kan bära med det men jag tycker det ser så konstigt ut hehe
  • Koyal

Sök på busle wedding dress, vetetusan vad det heter på svenska.

• Emmalinnea

Hur dansar men i en sådan här stor klänning?? Börjar oroa mig för valsen! tips!

• sommaren13

Hojta gärna sen om hur det passade med ivory-färgade skor till klänningen. Min klänning är ju oxå creme och mina skor är ivory-färgade...vill helst inte behöva köpa nya...

• Emmalinnea
    sommaren13 skrev 2013-04-10 10:22:29 följande:
    Hojta gärna sen om hur det passade med ivory-färgade skor till klänningen. Min klänning är ju oxå creme och mina skor är ivory-färgade...vill helst inte behöva köpa nya...
    Passade perfekt fick skorna idag det är inte mycket i färgskillnad alls , klänningen är kanske aningen gulare men den kommer ju ge en skugga över skorna så jag tor inte det syns
  • sommaren13
    Emmalinnea skrev 2013-04-10 17:10:56 följande:
    Passade perfekt fick skorna idag det är inte mycket i färgskillnad alls , klänningen är kanske aningen gulare men den kommer ju ge en skugga över skorna så jag tor inte det syns
    Härligt att höra! Då känner jag mig lite lugnare Min klänning skickades från danmark, så jag hoppas att ha den på fredag senast måndag.
  • Emmalinnea
    sommaren13 skrev 2013-04-10 17:16:19 följande:
    Härligt att höra! Då känner jag mig lite lugnare Min klänning skickades från danmark, så jag hoppas att ha den på fredag senast måndag.
    Åh så spännande! du får visa bild sedan!
  • Stoxoz
    Emmalinnea skrev 2013-04-10 09:42:21 följande:
    Hur dansar men i en sådan här stor klänning?? Börjar oroa mig för valsen! tips!
    Gifte mig i helgen. Och min klänning hade också släp. Var nervös inför valsen, tänkte att det kommer aldrig gå att dansa i den klänningen. Men det var faktiskt inga problem. Jag hängde "öglan" över handleden, så att släppet kom upp och sen var det inga problem att dansa loss.

Förresten ser din klänning superfin ut!! 
  • Emmalinnea
    Stoxoz skrev 2013-04-10 17:30:12 följande:
    Gifte mig i helgen. Och min klänning hade också släp. Var nervös inför valsen, tänkte att det kommer aldrig gå att dansa i den klänningen. Men det var faktiskt inga problem. Jag hängde "öglan" över handleden, så att släppet kom upp och sen var det inga problem att dansa loss.

Förresten ser din klänning superfin ut!! 
    Tack Jag får nog sluta oroa mig det låter som att det mesta går att fixa
Svar på tråden Passar jag i detta?!